مسئول فرهنگی، اردویی بسیج دانشجویی مازندران :

اعزام دانشجویان مازندران به راهیان نور غرب و شمال غرب کشور

مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی مازندران از اعزام دانشجویان دانشگاه‌های استان مازندران به اردوی راهیان نور غرب کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۶۹
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،محسن آهنگری  از اعزام 90 نفر  از  دانشجویان  دانشگاه های شهرستان ساری، آمل ،بابل و محمودآباد،  بهمراه روحانی و راوی به اردوهای راهیان نور غرب کشور خبر داد.
 
 وی  افزود : در این اردوها دانشجویان با اعزام به مناطق غرب کشور از ناحیه‌های دزلی، دریاچه زریوار،باشگاه افسران،تپه‌های الله‌اکبر پارک موزه دفاع مقدس و.... بازدید می‌کنند و با شرایط محیط آشنا می شوند.
 
مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی مازندران ادامه داد: دانشجویان در این مناطق با ایثار، شهادت،‌ شهامت و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و ایثارگران آشنا می‌شوند و همچنین قدر خون‌هایی که برای تداوم انقلاب اسلامی در این مناطق ریخته شده را بیشتر درک می‌کنند.
 
 
 
آهنگری تصریح کرد: با بازدید دانشجویان از مناطق عملیاتی غرب کشور فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر در بین آنان نهادینه می‌شود و همین امر موجب ارتقای این فرهنگ در بین اقشار مختلف جامعه می‌شود.
 
 
 
وی ادامه داد: سازمان بسیج دانشجویی مازندران که هر سال در اواخر اسفندماه دانشجویان را در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می کرد، به تازگی این اردوها را در مناطق عملیاتی غرب نیز برگزار می کند.
 
 
 
مسئول فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی مازندران با تاکید بر اینکه به دنبال توسعه اردوهای راهیان نور هستیم، گفت: اردوهای راهیان نور غرب کشور به تازگی شروع شده و نیاز به تقویت بیشتر دارد.
انتهای پیام/ق
ارسال نظرات
آخرین اخبار