روابط عمومی راهیان نور سپاه کربلا مازندران در اطلاعیه ای مطرح کرد:
در پی سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب پیرامون توطئه و نیت شوم امریکا در سوء استفاده از مذاکرات هسته ای و توافقی که هنوز تایید آن مشخص نیست، بر آن شدیم تا پویش مردمی برای لبیک به سخنان معظم له در اردو های راهیان نور را راه اندازی کنیم.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۷۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،روابط عمومی اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مازندران در اطلاعیه ای آورده است: سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب روح تازه‌ای بر جسم خموش جامعه بزرگ دغدغه مندان حریم انقلاب اسلامی بخشید و این در حالی بود که یک ماه از آخرین فرمایشات آقا می گذشت و در این یک ماه برخی از هر گوشه ای بر طبل خود می زدند و بر ساز وادادگی و سازش می دمیدند؛ گویی انگار از اصل افتاده باشیم.
 
امروز آقا به همگان فهماند که انقلاب صاحب دارد و پای همه ارزشهای آن ایستاده است و نمی گذارد امریکا این شیطان بزرگ و پلید در انقلابی نفوذ کند که جهان چشم امید بدان بسته است
 
امروز ما آمده ایم تا لبیک گویان به همه بگوییم که ما با اقتدا به مقتدایمان تا آخرین نفس ایستاده ایم
 
و ما هم اجازه نمی دهیم احدی فکر عادی شدن روابط ایران با امریکا را در سر خود بپروراند و اجازه نخواهیم داد که اقتصاد و فرهنگ و سیاست مان به چپاول امریکا برسد.
 
آری در این اجتماع مجازی #ما_هم_اجازه_نمیدهیم امریکا بتواند در کشور نفوذ کند.
 
#ما_هم_اجازه_نمیدهیم که استقلال کشور بازیچه بازی دیپلماسی امریکا پرستان واقع گردد.
 
#ما_هم_اجازه_نمیدهیم که توافق هسته ای وسیله ای برای نفوذ امریکا باشد.
 
ما هم با همه توان بالای خود، اجازه نفوذ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و یا حضور سیاسی در ایران را به امریکایی ها نمی دهیم.
در این گروه برآنیم تا با تکرار سخنان معظم له برای همیشه تاریخ، یادمان بماند که ما همه یک انقلابی هستیم و به تاسی از آقایمان ما هم نخواهیم گذاشت که چشم طمعی متوجه انقلابمان شود.
 
 در همین راستا روابط عمومی اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مازندران  از همه زائرین راهیان نور  کشور دعوت می نماید تا با شرکت در  مسابقه عکاسی " پویش مردمی « ما هم  اجازه نمی دهیم» "  ندای لبیک خود را به  امام خامنه ای (مد ظله) با ارسال تصاویر خود به آدرس  ذیل وانتشار آن در سایت کوله بار  به گوش و چشم جهانیان برسانند.
 
 
لازم به ذکر است این پویش مردمی مختص کاروان های راهیان نور است و علاقمندان می توانند تا پنجم شهریور ماه آثار خود را  به آدرس yavar19@shmail.ir  ارسال نمایند.

 منبع کوله بار
انتهای پیام/
ارسال نظرات