بیانات حکیمانه رهبری کافی بود تا پویشی با عنوان #ما_هم_اجازه_نمیدهیم در سراسر کشور با حمایت تمامی اقشار و صنوف مردمی راه اندازی شود.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۷۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، روز دوشنبه بود که رهبر معظم انقلاب در بیاناتی مهم با اشاره به تلاش واشنگتن برای سوءاستفاده از نتایج مذاکرات هسته ای فرمودند: به خیال خودشان در این توافقی که البته تکلیف آن معلوم نیست -نه معلوم است اینجا تصویب بشود و نه معلوم است آنجا تصویب بشود- نیت آنها این بود که از این توافق راهی پیدا کنند برای نفوذ در کشور؛ ما این راه را بستیم؛ ما این راه را به طور قاطع خواهیم بست." همین بیانات حکیمانه رهبری کافی بود تا پویشی با عنوان #ما_هم_اجازه_نمیدهیم در سراسر کشور با حمایت تمامی اقشار و صنوف مردمی راه اندازی شود.

 
بنابراین گزارش، کمپین های متعددی نیز با این عنوان در شبکه های اجتماعی تشکیل شد که در نهایت هدف اصلی حمایت از سخنان رهبری است.
 
 
 در همین راستا روابط عمومی اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا مازندران اقدام به برگزاری  مسابقه عکاسی " پویش مردمی « ما هم  اجازه نمی دهیم» " نمود  تا ندای لبیک دیار علویان را به  امام خامنه ای (مد ظله) با انتشار  تصاویر مردم غیور مازندران  در سایت کوله بار  به گوش و چشم جهانیان برسانند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات