خبرهای داغ:
در همایش مشترک قرارگاه مرکزی راهیان نور و آموزش و پرورش:

تجلیل از جانشین سپاه نینوا به عنوان خادم الشهداء

در همایش مشترک قرارگاه مرکزی راهیان نور و آموزش و پرورش از جانشین سپاه نینوا به عنوان خادم الشهداء تجلیل بعمل آمد.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۸۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ دره مایش مشترک قرارگاه مرکزی راهیان نور و آموزش و پرورش سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت :راهیان نور قدمی بزرگ برای استحکام نظام اسلامی، آزادی خواهی، حقیقت جویی، عدالت جویی با کیفیت های طولانی بدون هر حادثه ایجاد شده است.

وی افزود: چه بسیار جوانانی که با روحیه کدر و افسرده و چشمان بسته به روی حقایق عالم به این سفر آمده اند و با چشمانی باز و با بصیرت و قلبی مومن و با نشاط از این سفر بزرگ با برنامه برگشته اند.

سردار نقدی ادامه داد: بسیاری از افراد در این سفر معنوی احیاء می شوند و این واقعیتی عظیم و دستاوردی بزرگ برای ملت ما و پیشرفت در عرصه های اخلاقی و اجتماعی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: کارگزارانی که شب و روز ها با دغدغه در این سفر طولانی 600 هزار مسافر را در جاده ها جا به جا کردید باید قدردانی اصلی را از صاحبان این سفر داشته باشیم شهدایی که هر چه داریم از آنها است و هیچ بهانه ای برای سست شدن و سازش کردن با دشمن بر ما نمی گذارند.

سردار نقدی تصریح کرد: کشور ما تنهای تنهای تنها و غریب غریب با دستان خالی بدون امکانات وارد صحنه شد و این عظمت ها را آفرید عظمتی که امروز دنیا را فرا گرفته است.

وی افزود: امروز جوانان ثابت قدم در سوریه در مقابل صهیونیست‌ها و تکفیری‌های جنایتکار ایستاده‌اند و این درس‌هایی است که از شهدا گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: اگر در حال حاضر حزب‌الله در لبنان مکرراً صهیونیست‌ها را شکست می دهد و امنیت را در این کشو برقرار می کند این نیز از درس‌هایی است که از شهدا گرفته می‌شود.

سردار نقدی ادامه داد: اگر امروز در فلسطین جوانان بیدار در برابر دشمن ایستاده اند و سه بار دشمن را شکست دادند این نیز درس‌های شهدا به آنها است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مردم یمن با دستان خالی و تنها در برابر صهیونیست و آل‌سعود و آمریکا ایستاده‌ و این ایستادگی استمرار درس‌هایی است که از شهدا گرفته می‌شود و عکس‌های روی سینه جوانان در کشور عراق این مساله را تائید می‌کند.

سردار نقدی افزود: استکبار ایران را به دادن سلاح به یمن متهم می‌کند در حالی که این عطر شهادت‌طلبی و ولایت است که به یقین استکبار را به زانو در خواهد آورد.

گفتنی است در پایان این مراسم سرهنگ پاسدار دکتر حسین کریمی اول به عنوان خادم شهداء تشویق و مفتخر به دریافت لوح تقدیر گردید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها