در راستای نکوداشت دهه مبارک کرامت تعدادی از دانش آموزان دختر شهرستان نیر به اردوی زیارتی رهروان نبوی زائران رضوی به مشهد الرضا اعزام شدند.
کد خبر: ۸۵۵۷۵۹۰
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، در راستای طرح اردوی رهروان نبوی زائران رضوی، تنی چند از دانش آموزان دختر پایه اول دوره دوم متوسطه نمونه اخلاقی درسی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان نیر با بدرقه گرم کارکنان این مدیریت، عازم مشهد مقدس شدند.

در این اردو دانش آموزان دختر نمونه درسی اخلاقی (پایه اول) دوره دوم متوسطه با هدف تقویت باورهای دینی و معنوی و به منظور اعتلاء و تعمیق و گسترش معرفت دینی ایران اسلامی و آشنایی با مکتب اهل بیت (علیهم السلام)، همزمان با دهه کرامت ضمن زیارت مرقد مطهر و نورانی ثامن الحجج (ع) و استفاده از برنامه های فرهنگی معنوی از خوان گسترده آن امام همام، در میهمان سرای آن حضرت نیز، بهره مند می شوند.

«اردوی رهروان نبوی، زائران رضوی (زیارت اولی‌ها)» به استناد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و در راستای طرح آشنایی دانش‌آموزان با ائمه اطهار به ویژه امام رئوف حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) در دهه کرامت با مشارکت آستان قدس رضوی و اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و وزارت متبوع به مدت سه روز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات