مسئول بسیج دانشجویی البرز با بیان اینکه پنجمین دوره­ طرح ولایت در استان البرز برگزار می‌شود، گفت: این دوره از شنبه ۳۱ مرداد‌ماه در اردوگاه شهید رجایی کرج آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۰۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، پنجمین دوره­ طرح ولایت استان البرز از شنبه 31 مرداد‌ماه در اردوگاه شهید رجایی کرج برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در این باره گفت: دوره آموزش مبانی اندیشه­ اسلامی و خط امام (ره) (طرح ولایت) ویژه دانشجویان خواهر دانشگاه­‌های استان البرز در مجتمع فرهنگی آموزشی شهید رجایی کرج ،طی مراسمی آغاز می‌شود.

بهرامی هدف از برگزاری این دوره‌ها را آشنایی دانشجویان بسیجی با مبانی اسلام ناب محمدی(ص) و خط امام(ره) بزرگوار دانست و گفت: امام راحل احیاکننده این اسلام در قرن اخیر بودند، و تربیت نیروهای هم‌طراز انقلاب اسلامی با کادرسازی در سطح دانشگاه‌­ها برای دفاع از اسلام و انقلاب از اهداف اصلی این دوره‌ها می­ باشد.

وی در تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در این دوره، افزود: «در افتتاحیه این دوره، سردار علی استادحسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز حضور می‌یابد.

بهرامی افزود:در این دوره تعداد 150 نفر از خواهران دانشجو به مدت 8 شبانه روز با حضور اساتید حوزه و دانشگاه به تعلیم مباحث اعتقادی، اخلاقی، تشکیلاتی، بصیرتی و معرفتی می‌پردازند، همچنین برنامه‌های متنوع ورزشی، فرهنگی و تفریحی از جمله یادواره­ شهدا، تیراندازی، شنا و پیاده‌روی برای زیارت شهدای گمنام برای این عزیزان پیش­ بینی شده است.

گفتنی است، طرح ولایت ویژه ­برادران نیز از 9 شهریور در اردوگاه شاهد شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها