فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار از برگزاری همایش مشترک ائمه جماعات، فرماندهان بسیج پایگاه ها و هیئت امنای مساجد همزمان با روز بسیج مساجد و محلات خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۲۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به اهمیت پایگاههای بسیج در مساجد و حضور جوانان و نوجوانان در این دو سنگر اظهار داشت: برگزاری این همایش به هماهنگی هرچه بیشتراین قشر و اهمیت حضور افراد کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن از طریق جنگ نرم سعی در از هم گسیخته کردن نظام خانواده دارد تاکید کرد: حضور در پایگاههای بسیج در کنار مساجد و استفاده از تغالیم اسلامی این نقشه دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

وی افزود: در بحث ماهواره ها در درجه اول در پی فرهنگ سازی در اين حوزه هستيم چرا که خانواده ها بايد نسبت به آسيب های ماهواره آگاه شوند كه در اين بين رسانه ها نيز می توانند نقش سازنده ای را در این فرآیند آگاه سازی ایفا کنند.

مظلوم با اشاره به ویژگی های یک مسجد طراز انقلاب اسلامی اظهار داشت: عبادت گروهی، ايجاد وحدت، مكانی برای ارائه الگوهای رفتاری، بيان احكام شريعت و اوضاع جهان اسلام و سایر مسائلی از این دست از جمله ویژگی های یک مسجد طراز انقلاب است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سبزوار ادامه داد: همچنین برخورداری از امام جماعتی قوی، بصیر و هوشيار به مسائل و حوادث روز از دیگر ویژگی های ارزشمند و ضروری مساجد انقلاب اسلامی است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها