خبرهای داغ:
یک کارشناس دینی گفت: مطمئن باشید اگر در طول همه سالهای پس از انقلاب، امام و رهبر معظم انقلاب ذره ای غفلت می کردند، شما اثری از این انقلاب نمی دیدید.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۴۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام احمد پناهیان در مراسم اختتامیه دوره آموزشی "خط امام" بسیج دانشجویی قم که در تالار شهید بهشتی دانشگاه قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: برای اولین بار است که رهبر معظم انقلاب نسبت به خطر نفوذ آمریکا در کشور به این صراحت هشدار می‌دهند و از خطر انحراف در انقلاب صحبت می‌کنند.

وی در خصوص تلاش عده‌ای برای تحریف در شخصیت امام خمینی(ره) و ایجاد انحراف در مسیر انقلاب ابراز کرد: شما مطمئن باشید اگر در طول همه سالهای پس از انقلاب امام و رهبر معظم انقلاب ذره ای غفلت می کردند، شما اثری از این انقلاب نمی دیدید.

این کارشناس مذهبی با اشاره به ظرفیت عظیم و تأثیرگذارتشکل‌های دانشجویی در جامعه خاطرنشان کرد: اکنون که آمریکا تمام تلاشش را برای نفوذ در ارکان و اقشار مختلف اقتصادی و سیاسی و فرهنگی این کشور به کار بسته است، شما دانشجویان باید تلاش کنید جریان‌ها و سرشاخه‌هایی که به فرموده رهبر معظم انقلاب، می‌خواهند امام را لیبرال معرفی کنند شناسایی و به مردم معرفی کنید.

وی افزود: در تاریخ اسلام نیز سابقه داشته است که پس از رحلت پیامبر (ص) افرادی تلاش کردند هزاران حدیث جعل کنند و احادیث پیامبر را تغییر دهند تا تصویری متفاوت از آن حضرت به مردم نشان دهند، اما جریان امامت در مقابل این اقدامات ایستادگی کرد و امروز نیز عده ای در صدد هستند تا یک حرف غلط درباره امام را آنقدر تکرار کنند تا به تدریج تبدیل به گفتمانی عادی و واقعی جلوه کند و مردم آن را بپذیرند.

پناهیان تصریح کرد: راهبرد جدید جریان تحریف این است که دیگر بطور مستقیم به ولایت فقیه حمله نمی کند بلکه سعی دارد ویژگیهای متفاوت و مفهوم جدیدی از ولایت فقیه ارائه دهد که این شخصیت جدید با خواسته های آنها سازگاری داشته باشد زیرا کسی که در طرف مقابل پشت پرده است و دارد این جریان را هدایت می کند از تاریخ صدر اسلام الگو می گیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها