خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه امامت تبریز در همایش کارآفرینی و ترویج فرهنگ کار با اشاره به بحث مهم اقتصاد مقاومتی تحقق اقتصاد مقاومتی را در گرو تولید داخلی و تلاش برای خوداتکایی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۵۷۶۵۳
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حسن صفدری گفت: اقتصاد مقاومتی تشخیص حوزه های فشار و تلاش برای کنترل و بی اثرکردن تاثیرها آن هاست و در شرایط آرمانی تبدیل چنین فشارهایی به فرصت است.

وی افزود: پس از تشدید تحریم­های یک جانبه و غیرانسانی غرب علیه جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر با هدف متوقف کردن برنامه های صلح آمیز هسته ای ایران، به ادبیات کشور­مان اقتصاد مقاومتی اضافه شد، اقتصادی که در شرایط فشار، تحریم، دشمنی ها و خصومت های شدید می تواند تعیین کننده­ رشد و شکوفایی کشور باشد.

فرمانده سپاه امامت تبریز با بیان اینکه امروز در وسط میدان جنگ هستیم و کارآفرینی یک تلاش و جهاد است اظهار کرد: بانوان کشور ما با سرمشق گرفتن از حضرت زینب(س) که احیاگر نهضت و واقعه عاشورا بود، در طول دوران دفاع مقدس نقش خود را نشان دادند و امروز در این عرصه هم می توانند نقش آفرین باشند.

حسن صفدری ادامه داد: امروز درخت جمهوری اسلامی با قطره قطره خون شهدا آبیاری شده و هر فرد فرد ما نماینده هستیم در برابر رهبر و شهدا که در همه زمینه ها با ایجاد کارآفرینی کوچک و بزرگ ضعف اقتصاد کشور را به حداقل برسانیم.

ارسال نظرات