خبرهای داغ:
پورآرین گفت:

دوره آموزشی شجره طیبه صالحین برگزار خواهد شد

حجت الاسلام پورآرین عنوان کرد: دوره آموزشی شجره طیبه صالحین از2تا 8 شهریور ماه در اردوگاه شهدای هفت تیر رامسربا حضور سردار شاهرخی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۰۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، حجت الاسلام یوسف پورآرین مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عج) با بیان اینکه هرساله برای تقویت ارکان شجره طیبه صالحین توسط سازمان بسیج اردوهایی پیش بینی شده است اظهارکرد: این برنامه های اردویی در غالب اردوی تربیتی می باشد که به چندین منظور در دست معاون تعلیم وتربیت بسیج قرار گرفته است.

وی در همین خصوص ادامه داد: از اهداف این اردو افزایش انگیزه، نشاط، تقویت انسجام، ارتقا دانش، انس، الفت و مودت اعضای شجره صالحین، سرمربیان، مربیان و سر گروه ها صورت می گیرد.

این مسئول با بیان اینکه در سال جاری سه دوره آموزشی خواهیم داشت گفت: این برنامه از2 تا 8 شهریور ماه در اردوگاه شهدای هفت تیر رامسربا حضور سردار شاهرخی برگزار خواهد شد.

پورآرین افزود: دوره اول از 2 تا 4 شهریورماه مختص بسیج مساجد و محلات برادران دوره دوم از تاریخ 4 تا 6 شهریورماه بسیج مساجد و محلات خواهران و دوره سوم که اخرین دوره در سال جاریست مختص کلیه اقشار بسیج می باشد.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه صاحب الامر(عج) با بیان اینکه برگزاری این اردوهای تربیتی با اهداف مختلفی برگزار می شود اضافه کرد: تبادل و بهره گیری از خلاقیت ها، شناخت بیشتر سر مربیان از ویژگی و خصوصیات اعضا حلقه، فراهم شدن زمینه مشاوره، تجزیه و تحلیل وضع موجود و مقایسه آن با وضع مطلوب از دیگر اهداف  می باشد.

وی با بیان اینکه اساتید و سخنرانان برجسته کشوری و استانی در این دوره ها حضور خواهند داشت عنوان کرد: حجت  الاسلام اسلامی، مدیریت حوزه های علمیه استان حجت الاسلام عباسی، حجت الاسلام دکتر اسماعیلی و دکترخلیلی از اساتید بصیرتی سازمان بسیج  می باشند.

پورآرین آگاهی بیشترسرمربیان نسبت به توانمندی حلقه داری مربیان را از دست آورد های این دوره ها دانست و در ادامه بیان کرد: افزایش انسجام حلقه های صالحین و ارائه راه کارهایی در راستای حفظ انس و الفت اعضا پس از بازگشت از اردو، دست یابی به ضعف ها و آسیب ها اعضای حلقه، افزایش نسبی دانش و مهارت مربیان، افزایش انگیزه مربیان و آشنایی بیشتر سرمربیان با خصوصیات اخلاقی مربیان از دیگر دست آوردهای این اردوها می باشد .

این مسئول بیان اینکه مباحث با دو موضوع معرفتی و تربیتی مطرح می شود گفت: نقش اعتقاد صحیح درعمل صالح، بایدها و نبایدهای ارتباط محرم و نامحرم در فضای مجازی ونقش دین در معنی زندگی در موضوع معرفتی و جایگاه اختیار درتربیت انسان، نقش زن در تحکیم بنیان خانواده، نحوه ارتباط اهل خانواده با همدیگر در موضوع تربیتی می باشد.

 

  

1007/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار