سیزدهمین دوره جشنواره کودک و نوجوان رضوی به‌کار خود پایان داد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد در اختتامیه سیزدهمین جشنواره کودک و نوجوان رضوی در یزد، از رهبران دارنده عنوان دومین خوشنویس برتر جهان اسلام تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۳۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سیزدهمین دوره جشنواره کودک و نوجوان رضوی، در حالی در یزد به کار خود پایان داد، که در این جشنواره از محمود رهبران خوشنویس برتر استان یزد تجلیل به عمل آمد.

استاد محمود رهبران که در فستیوال‌ها و جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی عناوین برتر را به خود اختصاص داده، توانسته در فستیوال بین‌المللی خوشنویسی الجزایر، عنوان دومین خوشنویس برتر جهان اسلام را از آن خود کند.

در این جشنواره، استاد رهبران آخرین اثر خود که یک تابلو بود را به نمایش گذاشت که این اثر توانست نظر هیئت داوران را به خود جلب و این عنوان را کسب کند.

از این رو، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره کودک و نوجوان رضوی در استان یزد، از این استاد بزرگ خوشنویسی ایران تجلیل کرد.

محمود رهبران در این آیین اظهار داشت: تماس‌های مکرری برای حضور من در این مراسم صورت گرفته بود و اگر می‌دانستم علت این تماس‌ها، تجلیل از من است، مطمئنا در این همایش شرکت نمی‌کردم ولی از لطف همه افرادی که این کار را کردند تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: این خواست و مشیت الهی بود که در عرصه خوشنویسی وارد شوم و کاری که از دستم بر می‌آمد، سعی کردم انجام دهم.

 

ارسال نظرات