خبرهای داغ:
به همت بسیج اصناف شاهرود انجام شد؛

دیدار بسیجیان پایگاه قمر بنی هاشم(ع) با خانواده شهید مجید رضا عامری+ عکس

بسیجیان پایگاه قمربنی هاشم(ص) صنف آرایشگران مردانه بسیج اصناف الهادی شاهرود با خانواده شهید مجیدرضا عامری دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۵۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جمعی از بسیجیان پایگاه قمربنی هاشم(ع) و فرنماندهی بسیج اصناف و بازاریان شاهرود با حضور در منزل شهید مجیدرضا عامری آنها را مورد تفقد قرار دادند.

فرمانده بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود در این دیدار که پدر شهید و بردار شهید که از صنف آرایشگران مردانه است، حضور داشتند، در سخنانی با گرامیداشت ایام دهه کرامت و میلادها با بیان اینکه ما هر چه داریم از شهداست، گفت: شهدا رفتند تا ما امروز بمانیم و راه آنها را با اقتدار دنبال کنیم و تلاش کنیم راه و روش آنها در جامعه دچار انحراف نشود.

حسین عجم خاطر نشان کرد: شهدا با بصیرت و معرفت ژرف راه خود را پیدا نموده و در وصیت نامه های خود مسیر و اهداف حرکتی ما را که خود آنها پیموده و به این مقام رسیدند را بیان نمودند تا ما نیز با تبعیت از آن به رستگاری برسیم.

وی با بیان اینکه تکریم و تجلیل از شما خانواده شهدا تجلیل از شهداست بیان کرد: حضور در منزل شهدا و دیدار با خانواده آنها سبب می شود تا ما با روحیه مضاعف و دلگرمی بیشتر به راه شهدا و ترویج و تبیین آن در جامعه کوشا باشیم.

در این دیدار پدر شهید با بیان خاطراتی از این شهید بزرگوار اظهار کرد: این شهید عاشق نماز و عبادت بود و به مردم بسیار کمک می کرد و همیشه دوست داشت شهید شود.

وی با بیان اینکه شهید در تاریخ اول شهریور ماه 1367 در منطقه فکه اسیر می شود گفت: در آن زمان شهید مجیدرضا در ارتش به عنوان مرزبان خدمت می کرد و آنها برای حفظ مرز کشور با عراقی ها درگیر و اسیر می شوند و این شهید یکسال بعد در سال 68 بر اثر بیماری به شهادت می رسد و در قبرستان الرمادی دفن می شود و پیکر پاکش بعد از 11 سال به ایران بازگشت و در گلزار شهدای شاهرود به خاک سپرده شد.

در پایان این دیدار هدیه ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا و برای شفای پدر و مادر شهید که در بستر بیماری هستند آرزوی سلامتی و بهبود مسئلت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها