فرماندهی حوزه بسیج کربلا و بسیجیان پایگاه روستای کلامو با خانواده شهیدان حسین مظفری و محمد ابراهیمی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۵۳
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا و بسیجیان پایگاه روستای کلاموی بخش بسطام با حضور در منزل شهیدان حسین مظفری و محمد ابراهیمی با این خانواده ها دیدار کردند.

فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری کربلای بسطام در این دیدارها با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا و ایثارگری آنها اظهار کرد: ما مدیون این همه صبر و استقامت و ایستادگی و ایثارگری شما خانواده ها هستیم که با دست خود بهترین عزیزانتان را برای دفاع از اسلام و انقلاب فدا نمودید و ما امروز نمی توانیم مسئولین سنگینی که به دوش داریم درست عمل کنیم.

حسینعلی محمدی افزود: شهدا شمع محفل بشریت هستند و آنها نور افشانی می کنند و راه را برای ما روشن می کنند تا ما در مسیر حرکتی خود دچار انحراف و کج روی نشویم و بتوانیم در مسیر مستقیم شهدا قدم برداریم.

وی با بیان اینکه استکبار بعد ار دوران دفاع مقدس در تلاش برای از بین بردن فرهنگی است که شهدا به وجود آوردند، بیان کرد: شهدای ما فرهنگ ایثار و شهادت را به معنای واقعی بیان و الگویی شدند برای سایر نسل ها و دشمنان از این الگو شدن هراس دارند؛ چرا که همین شهدا استکبار تا دندان مسلح را با دست خالی به زانو درآوردند و نمی خواهند دیگر این ذلت برای آنها تکرار شود.

محمدی با تأکید بر حرکت در مسیر شهدا و ترویج این فرهنگ در جامعه گفت: تجلیل از شما خانواده های شهدا در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و گسترش آن در جامعه است و ما وظیفه خود می دانیم این سرکشی ها را داشته باشیم تا هم قوت قلبی برای ما باشد و هم وظیفه خود را نسبت به خانواده شهدا انجام دهیم.

در این دیدارها خانواده های شهیدان مظفری و ابراهیمی بر حرکت در مسیر شهدا تأکید کردند.

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به این دو خانواده شهید روستای کلاموی بخش بسطام شاهرود اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها