طرح تقویت مبانی و شبهه زدایی دینی با موضوع «جوان و سبک زندگی اسلامی» با تشکیل ۱۰۵ جلسه در سطح استان چهارمحال و بختیاری به پایان رسید.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۵۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام، در آئین اختتامیه طرح تقویت مبانی و شبهه زدایی دینی که با حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در مهدیه مصلی شهرکرد برگزار شد، گفت: اختتامیه طرح تقویت مبانی و شبهه زدایی دینی امسال با موضوع «جوان و سبک زندگی اسلامی» طی ۲۸ شب و با تشکیل ۱۰۵ جلسه در مرکز استان و شهرستان ها برگزار شد.

امام جمعه شهرکرد افزود: ۱۵ نفر از اندیشمندان کشور در موضوع هایی که از قبل مشخص شده بود شرکت و به ایراد سخن پرداختند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه ضرورت این مباحث بر هیچ کس پوشیده نیست تصریح کرد: ما اگر بخواهیم جامعه را از فطرت، هجمه های فرهنگی، ماهواره، نفس و دنیا مصون بداریم باید تنها در محضر دین قرار بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار داشت: خدای تبارک وتعالی دین و انبیاء الهی را برای این فرستاده که احکام و معارف قرآن را تبیین و شبهات را برطرف کنند و پاسخگوی سؤالات مردم باشند.

امام‌ جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه از مباحث طرح تقویت مبانی و شبهه زدایی دینی ۲۸ جلد چاپ شده است گفت: مباحث امسال هم به این تعداد اضافه می شود که قریب به ۳۰ جلد کتاب از مجموع نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در اختیار جامعه قرارمی گیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری اجرای طرح تقویت مبانی و شبهه زدایی دینی در طول سال را به دلایل مختلف ناممکن دانست و افزود: برگزاری طرح تقویت مبانی و شبهه زدایی دینی به مدت یک ماه در طول سال مغتنم است که خوشبختانه امسال مردم استان بخصوص جوانان از این طرح استقبال ویژه ای کردند.

ارسال نظرات