مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

اجرای عدالت اجتماعی بزرگترین معروف در جامعه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان معتمد بزرگترین معروف را اجرای عدالت اجتماعی و بزرگترین منکر را ایجاد تبعیض در جامعه خواند.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۶۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین معتمد در همایش یکروزه فرماندهان نواحی و حوزه های بسیج مساجد و محلات که در سالن شهید یوسفی سپاه قدس گیلان برگزار شد به تبیین بیانات مهم مقام معظم رهبری پرداخت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر می خواهیم مردم در جامعه خدا را عبادت کنند، امر به معروف در جامعه پیاده شود و همچنین مردم از ماهواره ها فاصله بگیرند باید عدالت اجتماعی را پیاده کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی سپاه قدس گیلان به فرمایشات حضرت امام(ره) اشاره کرد و ادامه داد: نان، تحصیل، اقتصاد و... مردم اگر براساس عدالت اجتماعی نباشد نماز و روزه پایدار نمی باشد و این اعتقاد امام است، این جزء مبانی اسلام می باشد.

حجت الاسلام معتمد بزرگترین معروف را اجرای عدالت اجتماعی و بزرگترین منکر را ایجاد تبعیض در جامعه خواند و به چرایی نامگذاری سال به نام همدلی و هم زبانی از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: استحکام و قوام هر جامعه بر مبنای همدلی و هم زبانی است و این مهم وابسته به حاکمیت آرامش در جامعه می باشد، که آرامش اجتماعی نیز به وسیله عدالت اجتماعی میسر می شود.

این مقام مسئول به بیانات مقام معظم رهبری در سالروز رحلت امام خمینی(ره) درباره تحریف اندیشه امام(ره) اشاره کرد و ادامه داد: آنهایی که از عربستان پول گرفتند تا برای امام(ره) مرقد تجمل گرایانه ای بسازند، رهبری آنها را نفی کرد ولی آنها نپذیرفتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از منظر امام(ره) صحبت از عمران، توسعه و سازندگی بدون عدالت اجتماعی گزافه گویی است و بعضی از خواص که پرونده درخشانی در انقلاب دارند دچار لیبرالیسم اقتصادی شده اند و با همین نام به اسم سازندگی و عمران و... به دنبال منابع مالی رفتند و با رهبری مقابله کردند و در فتنه88 نیز با همین منابع به مقابله با نظام آمدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار