فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه چشم و امید امام خامنه ای (حفظه الله) به بسیجی هاست، گفت: بسیجی ها بدون اینکه پولی دریافت کنند در حال کار کردن و خدمت رسانی به نظام اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۶۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان در جمع بسیجیان سیاهکل اظهار کرد: ما پاسداران می بایست آنچنان کار کنیم تا شرمنده بسیجی ها نشویم.

وی با بیان اینکه چشم و امید امام خامنه ای (حفظه الله) به بسیجی هاست، گفت: بسیجی ها بدون اینکه پولی دریافت کنند در حال کار کردن و خدمت رسانی به نظام اسلامی هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان تأکید کرد: من وقتی که سردار نظر علی علیزاده را می  بینم خجالت می کشم.

سردار عبدالله پور افزود: با اینکه من از ساعت شش صبح تا دوازده شب کار می کنم، اما گاهی اوقات سردار علیزاده از من نیز بیشتر کار می کند و این در صورتی است که وی بازنشست شده اما همچنان احساس تکلیف می کند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت: ما نباید چشممان فقط به دنبال دولت باشد تا دولت برای ما کار فراهم کند. بلکه می بایست آستین ها را بالا زده و کمک حال دولت باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: بسیاری از خانه های استان گیلان به ویژه خانه های روستایی دارای زمین هستند و می توان در آنها درخت و یا محصولات دیگر کاشت و با این کار علاوه بر تأمین درآمد برای خانواده و ایجاد اشتغال، موجب رونق اقتصاد کشور نیز بشویم.

سردار عبدالله پور خاطرنشان کرد: دفتر کار من در تمامی روزها از ساعت ۱۲ به روی مراجعه کنندگان باز است و در روزهای چهارشنبه نیز از ساعت ۱۰ صبح در خدمت مراجعه کنندگان هستم.

ارسال نظرات