با حضور کاروان خادمان رضوی؛

جشن زوج های جوان در تبریز برگزار شد

خبرگزاری بسیج: همزمان با دهه کرامت جشن زوج های جوان تبریزی با حضور کاروان خادمان رضوی پیش از ظهر امروز در مجموعه فرهنگی ورزشی صدرا تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۸۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، مبلغ کاروان رضوی در این جشن گفت: در حال حاضر برنامه های زیر سایه خورشید علاوه بر داخل کشور در نقاط مختلف جهان نیز برگزار می شود.
حجت الاسلام مختار زاده با اشاره به کرامات معنوی امام رضا(ع) افزود: در روایات آمده که هر کس به زیارت امام رضا(ع) مشرف شود سه حاجت وی روا می شود و این موضوع ثابت شده است.
رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه کشورمان با هجمه فرهنگی گسترده روبروستف گفت: یکی از اهداف دشمنان تزلزل خانواده هاست تا با تغییر سبک زندگی خانواده های ما را متزلزل کند.
اکرم حضرتی طلاق عاطفی در خانواده ها را یکی از آسیب های مهم فراروی خانواده های امروزی دانست و عنوان کرد: خانوادها زیر یک سقف زندگی می کنند اما ارتباط عاطفی آنان قطع شده است.
وی با بیان اینکه امروز آسایش در خانواده ها کم رنگ شده است، یادآور شد: هرچند امکانات زندگی گسترش یافته ولی شاهد کاهش آسایش و آرامش روحی و روانی هستیم.
این عضو شورای اسلامی تاکید کرد: احترام به همدیگر و دیگر اعضای خانواده ضروری است و زوج ها باید به خانواده های یکدیگر احترام بگذارند و به خواسته های همدیگر ارزش قایل شوند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار