خبرهای داغ:
امام جمعه قم با تاکید بر اینکه تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی یکی از برکات خون شهداست، گفت: دولت باید در اجرای این قانون اهتمام جدی داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۵۷۷۸۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در رزمایش ارتقای امنیت اجتماعی و اخلاقی نیروهای انتظامی استان قم که با مشارکت آمران به معروف و ناهیان از منکر در میدان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) انجام شد، با تاکید بر اینکه آمران به معروف برای رضای خداوند تبارک و تعالی در راستای اجرای فرامین او گام برمی‌دارند، اظهار کرد: زندگی ائمه اطهار(ع) به ما آموخته است که امر به معروف و نهی از منکر جلوه‌های مختلفی دارد.

وی هجرت و تذکر زبانی را از جلوه‌های امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و افزود: رهبر انقلاب اسلامی قانون امر به معروف و نهی از منکر را مورد تاکید قرار دادند و اکنون این قانون بعد از تصویب مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در دستور کار دولت قرار گرفته است و در این زمینه باید از دولت، مجلس و شورای نگهبان تقدیر شود.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه تصویب قانون امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی یکی از برکات خون شهداست، یادآور شد: دولت باید در اجرای این قانون اهتمام جدی داشته باشد و ثمرات آن به زودی در سطح جامعه اسلامی قابل مشاهده خواهد بود.

وی تاکید کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر توسط بزرگان دینی بسیاری مورد تاکید قرار گرفته است، زیرا جامعه با استفاده از این اصل می‌تواند به سمت تعالی مورد نظر هدایت شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها