خبرهای داغ:
امام‌جمعه مرودشت گفت: راهبرد جدید استکبار این است که با لبخندی دروغین، در دل ملت ایران نسبت به دشمنی خود تردید بیفکند.
کد خبر: ۸۵۵۷۸۳۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، حجت‌الاسلام قنبر‌علی احمدی بعدازظهر امروز در جمع نمازگزاران مرودشت با اشاره به سالروز جهانی مسجد گفت: مسجد مهم‌ترین جایگاه امت اسلامی است.

وی با اشاره به وجود مساجد در همه نقاط شهری و روستای مرودشت، افزود: تعدد این مساجد نشان از توجه مردم به بندگی الهی دارند و لازم است این فضای معنوی حول محور مدیریت امام جماعت بر توسعه برنامه‌های فرهنگی و معنوی و جذب جوانان بیفزاید.

امام‌جمعه مرودشت خاطرنشان کرد: اگر امروز می‌بینیم جریان صهیونیستی در قالب تکفیری‌ها به دنبال تخریب مساجد است علتش از بین بردن وحدت بین مسلمانان است.

احمدی در ادامه خطبه‌های نماز به راهبردهای دشمنان در براندازی نظام جمهوری اسلامی اشاره و تصریح کرد: امروز راهبرد جدید دشمن تغییر رفتارش است به‌نوعی که در مردم ایجاد تردید در دشمنی خود به ایران اسلامی بکند.

وی سپس اظهار داشت: دشمنان به‌ویژه آمریکا می‌خواهد با برنامه‌های خود روندی ایجاد کند که درنهایت مردم از روحیه مبارزه با استکبار دست بکشند و نسبت به آمریکا احساس بی‌تفاوتی کنند.

امام‌جمعه مرودشت، دوقطبی شدن جامعه و ایجاد اختلاف بین مردم و حاکمیت را دو فرمول انگلیسی خواند که در همایش در لندن دشمنان و منافقان اعلام کردند تا بتوانند به‌عنوان فرصتی برای تغییر نظام انجام دهند.

وی یکی از برنامه‌های دیگر دشمنان را توافق هسته‌ای دانست که دشمنان از آن به‌عنوان روشی برای تغییر تدریجی مواضع رژیم ایران یاد کردند اما رهبر انقلاب در همایش مجمع جهانی اهل‌بیت در مورد این خیال واهی به صراحت اعلام کردند که ما راه نفوذ آمریکا را در داخل کشور بسته‌ایم.

خطیب نماز جمعه مرودشت افزود: در مسیر هسته‌ای و توافق توانستیم قدم‌هایی را برداریم که راه نفوذ بسته شود و آن به این معناست که ما توانستیم قدرت دیپلماسی خود را به نمایش بگذاریم و امروز می‌بینیم که در کنگره آمریکا دعواست و حتی تهدید می‌کنند.

احمدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ایام ورود آزادگان به میهن اسلامی و دیدار جمعی از آزادگان با ایشان از خواسته‌های آنان مبنی بر خدمت مسئولان به مردم به‌عنوان اصلی‌ترین مطالبات آزادگان یاد کرد.

امام‌جمعه مرودشت همچنین گفت: آزادگان تقاضا دارند از حجم تبلیغات شهری که به بهانه کوچک‌ترین کاری که وظیفه یک مسئول است انتشار می‌یابد کاسته شده و طوری برنامه‌ریزی شود که اگر تقدیری هم اگر در شهر به سبب اقدامی می‌شود در برنامه‌های کلان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها