خبرهای داغ:
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قزوین:
هدف از برگزاری طرح جابربن حیان، پرورش روحيه خلاقيت، پرسشگري و مسئوليت پذيري دانش آموزان می باشد.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۰۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین، رضا طاهرخانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در این خصوص گفت: جشنواره جابربن حیان در طول سال تحصیلی در مدارس استان برگزار شده و پروژه های علمی دانش آموزان دوره ابتدایی در نمایشگاه استانی به نمایش درآمده است.

وی افزود: جشنواره استانی جابربن حیان با 113 اثر در محل دائمی نمایشگاه های استان قزوین برگزار شد.

معاون آموزش ابتدایی استان خاطر نشان کرد: برگزاري کارگاه آموزشي يک روزه استاني جشنواره جابربن حيان در قزوين نیز با حضور60 نفر از مجريان طرح جابربن حيان از جمله اقدامات این طرح در استان بود.

 وی تصریح کرد: هدف از برگزاری طرح جابربن حیان، پرورش روحيه خلاقيت، پرسشگري و مسئوليت پذيري دانش آموزان می باشد، همچنین کيفيت بخشي به امرياددهي-يادگيري نیز در این طرح مد نظر می باشد.

طاهرخانی اضافه کرد: با برگزاری جشنواره استانی جابربن حیان و بررسی آثار دانش آموزان، 6 نفر از دانش آموزان دوره ابتدايي استان قزوين در چهارمين جشنواره كشوري جابربن حيان راه پيدا نمودند.

 معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: اين جشنواره از 3 لغایت 4 شهریور به مدت 2 روز در تهران برگزار مي گردد.

گفتنی است: بالغ بر 35456 نفر دانش آموز پایه اول تا ششم ابتدایی در سطح آموزشگاهی در سال تحصیلی 94-93 در این جشنواره شرکت نموده بودند که از این تعداد 315 اثر به مرحله استانی و 6 اثر به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

 

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها