در ایجاد منطقه آزاد تجاری منصفانه عمل شود

خطیب موقت نماز جمعه گرمی گفت: مسئولان استانی و کشوری در ایجاد منطقه آزاد تجاری منصفانه، واقعیت‌ها را در نظر بگیرند.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۱۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام توحیدی، خطیب موقت نماز جمعه گرمی، در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با تبریک هفته دولت با اشاره به نام‌گذاری سال بنام همدلی و همزبانی دولت و ملت، گفت: جای تاسف است کهمسئولین استانی و کشوری در ایجاد منطقه آزاد تجاری بدون ملاحظه، واقعیت‌ها را در نظر نمی‌گیرند.

وی با اشاره به تأسیس منطقه آزاد تجاری گفت: منطقه آزاد برای رفع یک مشکل و بهتر شدن زندگی مردم ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه شهرستان گرمی با وجود تاریخ درخشان، جزو محروم‌ترین شهرها است، اظهار کرد: این شهر از نظر موقعیت جغرافیایی خوبي برخوردار است و مردم این شهرستان از مسئولین استانی و کشوری این انتظار را دارند که در تهیه مجدد نقشه پیشنهادی منطقه آزاد تجاری استان امتیازات این شهرستان و محرومیت منطقه را در نظر بگیرند و منصفانه به قضیه نگاه کنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه روحيه استكبار ستيزي بايد معناي عملي به خود بگيرد اظهار كرد: كودتاي 28 مرداد، قدرت طلبي امريكا، حمله نظامي به طبس، كمك به رژيم صدام در حمله به ايران، عهد شكني و انهدام هواپيماي مسافربري ايران از جمله دليل بدبيني ملت بزرگ ايران به امريكاست.

حجت الاسلام توحيدي با بيان اينكه برجام با سرنوشت و امنيت ملي كشور سركار دارد و با دقت و طي مراحل قانوني پيش برود گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز اشاره داشته اند متن توافقنامه باید مسیر قانونی خود را در داخل کشور طی کند و به تصویب مجلس شورای اسلامی نیز برسد.

وي افزود: در اين موضوع قهرمان سازي و وطن فروشي هيچ كدام كلماتي درستي نيست و بايد منطقي و بدور از احساسات در تامين منافع ملي حركت كنيم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار