خطيب جمعه كوثر گفت: بايستي از راهكارها و ايده هاي متفكرانه تشكل هاي دانشجويان در راستاي برنامه ريزي براي توسعه و پيشرفت منطقه استفاده كرد.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۱۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، حجت الاسلام بيگي، امام جمعه موقت کوثر در خطبه هاي نماز جمعه شهرستان كوثر با تبريك آغاز هفته كرامت؛ تركيب و ارزش مقام زن(مادر) در جامعه را عزت و پويايي آن جامعه عنوان كرد و افزود: امروزه غرب با تخريب جايگاه زن در شبكه هاي اجتماعي و ماهواره اي خواستار از بين بردن تمدن كشور ايران اسلامي است و چون تركيب مقام زن در جامعه ارزش و پويايي آن جامعه را رقم مي زند از هر حيله و نيرنگي بر عليه جايگاه زن در جامعه اقدام مي كند.

وي در ادامه سخنان خود با اشاره به روز جهاني مساجد اظهار كرد: مساجد قلب تپنده هر منطقه و جامعه است و هيات امناء آن مسجد نقش كليدي را در مديريت و ارائه راهكارهاي متنوع ايفا مي كنند.

امام جمعه كوثر خاطر نشان كرد: مساجد منطقه بايستي اتاق فكر مردم آن منطقه باشند؛ هيات امناء مدير و جوانان امور اجرايي اين اتاق فكر را به عهده بگيرند تا ضمن بهره مندي از افكار و راهكارهاي آنان؛ برنامه ريزي هايي هم در راستاي ترويج دين و مذهب شيعي انجام گيرد.

حجت الاسلام بيگي ديگر وظايف هيات امناء را تشويق و ترغيب جوانان به ازدواج و نشان دادن راه و رسم درست زندگي به اين قشر جامعه عنوان كرد.

خطيب جمعه كوثر در بخش ديگري از سخنان خود به روز صنعت دفاعي ايران اسلامي اشاره كرد و افزود: با اتكا به فرمايشات مقام عظماي ولايت، حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي) رزمايش و توانمندي دفاعي و نظامي كشور ايران اسلامي به هيچ وجه تعطيل شدني نيست و در راستاي توسعه و پيشرفت منطقه در توليد اين صنعت دفاعي و نظامي عزمي استوار را پيشه كرده ايم.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان كوثر در ديگر بخش هاي سخنان خود؛ با تبريك روز پزشك بر عموم پزشكان منطقه اظهار كرد: مسئولين بهداشت و درمان كوثر اقدامات شايسته اي را در جذب و تخصيص تجهيزات پزشكي به خصوص تجهيز درمانگاه شهر گيوي به دستگاه دياليز انجام داده اند و به حول قوه الهي در آبان ماه سال جاري هم شاهد افتتاح و تجهيز بيمارستان 32 تختخوابه شهر گيوي خواهيم بود.

خطيب جمعه كوثر در سخنان پاياني خود ضمن تبريك هفته دولت بر دولت مردان ايران اسلامي؛ خواستار حمايت همه جانبه مسئولين از تشكل هاي دانشجويي منطقه شد و افزود: بايستي ازنخبگان و انديشمندان منطقه كه قشر عظيم آن تشكيل يافته از جوانان دانشجو و متفكر هستند در راستاي برنامه ريزي براي توسعه و پيشرفت منطقه استفاده كرد؛ چرا كه راهكارهاي ارائه شده توسط آنان منطقه را از مهاجرت و سوء اشتغال نجات خواهد داد و مهاجرتي معكوس و اشتغالي پايدار را رقم خواهد زد.

ارسال نظرات