امام جمعه موقت پارس آباد با انتقاد از تداوم افزايش قيمتها در اين شهرستان گفت: نبود نظارت و گراني بازار در پارس آباد موجب پائین آمدن قدرت خرید مردم شده است.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۲۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد ، حجت الاسلام حسن باقري، امام جمعه موقت پارس آباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به گرانی اجناس در این شهرستان، این مسئله را غير قابل قبول خواند و از مسوولان دستگاه های ذیربط خواست کنترل و نظارت جدی تری داشته باشند.

وي با بيان اينكه نظارت بر قیمت کالاها در بازار آنگونه که شایسته مردم اين شهرستان است صورت نمی‌گیرد، افزود: با این حال عده‎‎ای از شهروندان پارس آبادي به دلیل گراني قيمت اجناس در اين شهرستان، خرید اجناس از سایر شهرها را برای تهیه نيازهاي خود ترجیح می دهند.

امام جمعه موقت پارس آباد در ادامه هفته دولت را فرصتی برای ارائه گزارش عملکرد و خدمات دولت دانست وگفت:هفته دولت بهترین فرصت برای بازگو کردن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است و دولتمردان و خدمتگزاران ایران اسلامی نیز باید برای آبادانی، پیشرفت و رفاه مردم ایران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

باقري در بخش ديگري از سخنان خود، فرا رسیدن میلاد با سعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت را به اقشار مختلف مردم تبریک گفت، افزود: دهه کرامت یک ایام با برکت است که با میلاد کریمه اهل بیت (ع) حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و در سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) نیز پایان می یابد.

ويبه روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک اشاره کرد و گفت: باید از تلاش های ارزشمند جامعه پزشکی برای خدمت به مردم تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه موقت پارس آباد، فرا رسیدن روز کارمند را به تلاشگران دستگاه‌‌های اجرایی و خادمان ملت تبریک گفت، اظهار داشت: کارمندان با اينكه حقوق آنچناني دریافت نمی‌کنند، اما با صداقت و راستگويي به بهترین شکل به کشور و مردم خدمت کنند.

باقري با اظهار به اینکه روز جهانی مساجد را پیش‌رو داریم، اضافه کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی، خادمان مساجد، مداحان و روحانیان باید از این قبیل فرصت‌های ایجاد شده در راستای جذب حداکثری اقشار مختلف مردم برای حضور یافتن در مساجد و محافل دینی استفاده حداکثری ببرند.

ارسال نظرات