عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با بسیج:

افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر غیر قانونی است

کد خبر: ۸۵۵۷۹۲۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در واکنش به افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر که از سوی یکی از معاونین وزیر راه و شهرسازی اعلام شده بود، گفت: طبق قانون افزایش قیمت برای واحدهای مسکن مهر به هر دلیلی مجاز نمی باشد. قراردادهای این واحدها با مردم بصورت مقطوع بوده و افزایش قیمت و رکودی که وزارت راه و شهرسازی مطرح می کند به قیمت های واحدها ارتباطی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه 3درصد افزایش قیمتی که چندی پیش برای افزایش دستمزد پیمانکاران اضافه شد هم غیرقانونی بود، تصریح کرد: عمده این افزایش قیمت ها برای کلان شهرها می باشد که البته برای قانون فرقی ندارد که شهر کوچکی باشد یا بزرگ.

نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اینکه یکی از علل افزایش قیمت ها، «تورم» است، گفت: ما از این سخن تعجب می کنیم، چراکه دولت در جایی اعلام می کند که تورم را کنترل کرده و حتی آن را کاهش داده است و در جایی دیگر هم از افزایش تورم سخن می گوید.

خسروی ادامه داد: این تناقض گویی ها در دولت یازدهم تکراری است و دولت تدبیر و امید باید مراقب باشد که اعتماد مردم نسبت به خود را از بین نبرد.

ارسال نظرات