خبرهای داغ:
معاونت فرمانداری ماهشهر ازورودخادمین حرم امام رضا(ع) به ماهشهر خبرداد.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۳۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خوزستان:معاونت فرمانداری بندر ماهشهر در جلسه هماهنگی  ورود خادمین حضرت آقا علی بن موسی الرضا(ع) به این شهرستان اظهار کرد:از افتخارات کشور ما این بوده که در جوار امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می باشیم.

وی اضافه کرداین برکات بسیار با کرامت و مایه مباهات همه ما شده افتخاری بوده که می توان شکوفایی را برای کشور بوجود آورد

وی تصریح کرد:حضور خدام امام رضا(ع) بعنوان نماینده این امام همام در این چند سال که به شهرستان ماهشهرعزیمت نموده باعث برکات بسیاری برای همه ما و شهروندان شده اند

وی ادامه داد: امسال همانند سالهای گذشته این فیض الهی نصیب شهروندان ماهشهری شده تا ذخیره ای برای دنیا و آخرت را به همراه داشته باشند.

مهندس عبادی بیان کرد: امسال باید بیشتر از سالهای گذشته برنامه هایی برای ورود خدام آقا علی بن موسی الرضا(ع) را داشته باشیم

معاون فرماندار بندرماهشهر خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری مراسم و آیین های که باید در سطح شهرستان اجرا نموده تقویت شعائر اسلامی در بین نسلهای آینده می باشد.

وی برنامه های ورود خادمین را برشمرد و گفت: ورود خادمین حضرت علی بن موسی الرضا(ع) از ساعت 7:30  5 شهریور به شهرستان با ورورد به پادگان نظامی الغدیر در منطقه چمران ماهشهر آغاز می شود.

وی به دیگر برنامه ها اشاره کرد و افزود: از اهم برنامه هایی که در روز ورود خدام گرانقدر امام هشتم می توان برشمرد، دیدار با خانواده شهدا، حضور در گلزار شهداء و دیدار با بیماران در بیمارستانهای ماهشهر و حضور در شهر بندرامام ، چمران ، شهرکهای طالقانی ،مدنی و رجایی

وی در پایان افزود : پس از دیدارهای انجام شده مراسم جشن با شکوهی  به مناسبت میلاد حضرت امام رضا(ع) در مصلی نمازجمعه بندرماهشهر را در پیش داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها