آتش زدن مراتع ظلم فاحش برای منطقه است

امام جمعه اصلاندوز گفت:آتش زدن مراتع طبیعی روستاهای اصلاندوز از سوی افراد فرصت طلب، ظلم فاحش برای منطقه است.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۵۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده، امام جمعه اصلاندوز در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز به دیدار علما، صاحبنظران و میهمانان اجلاس مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و اجلاس اتحادیه رادیو تلویزیونهای اسلامی با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:رهبر معظم انقلاب در این دیدار مبارزه با نقشه های استکبار در منطقه را مصداق بارز جهاد فی سبیل الله خواندند و با اشاره به مقابله قاطع با «تلاش امریکا برای سوءاستفاده از نتایج مذاکرات هسته ای و نفوذ اقتصادی سیاسی و فرهنگی در ایران»، افزودند: نقشه نظام سلطه در منطقه بر دو پایه ایجاد اختلاف و نفوذ استوار است که باید با نقشه های صحیح هجومی و دفاعی به مبارزه هوشیارانه و بی وقفه با آن پرداخت.

وی افزود:رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری ششمین مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام، لازمه پیروی از اهل بیت پیامبر صلوات الله علیهم اجمعین را ترویج معارف اسلامی، اقامه احکام الهی، مجاهدت در راه خدا با همه وجود، و مبارزه با ظلم و ظالم برشمردند و تأکید کردند: مجاهدت در راه خدا فقط به معنای جنگ نظامی نیست بلکه شامل مبارزه فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نیز می شود.

امام جمعه اصلاندوز همچنین با اشاره به لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه گفت:وظیفه ماست در مورد اقتصاد مقاومتی مانند هشت سال دفاع مقدس در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری شبانه روزی تلاش کنیم.

وی افزود:اقتصاد مقاومتی چه زمان تحریم و چه پس از لغو تحریم ها همواره باید سرلوحه کار مسوولان قرار گیرد و فراموش نشود.

حجت الاسلام اسدزاده به سالروز آتش زدن مسجد الاقصی به دست رژیم غاصب صهیونیست و روز جهانی مسجد تاکید کرد و افزود:مسجد محل حیات برای مسلمان،تجلی گاه عرفان و عشق به پروردگار احدیت،کانون مشورت از صدر اسلام تا بحال و تجلی گاه وحدت است.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر خاطرنشان کرد:مسوولان باید در پیگیری مطالبات مردم و خدمت رسانی در مناطق محروم بیشتر تلاش کنند تا خواسته های مردم نمود عینی پیدا کند.

خطیب جمعه اصلاندوز با بیان اینکه امنیت و آسایش امروز ملت ایران در سایه شهدا،ولایت فقیه و زحمات شبانه روزی دولتمردان است گفت:دولتمردان باید سیره و روش شهیدان رجایی و باهنر را نمونه الگو سرمشق خود قرار دهند.

حجت الاسلام اسدزاده جدیت در خدمت رسانی به مردم،استکبار ستیزی و ساده زیستی را از شاخصهای دولت اسلامی عنوان کرد و افزود:هفته دولت بهترین فرصت برای آحاد جامعه و اقشار مختلف مردم برای یاری رسانی به دولتمردان است و همچنین این هفته بهترین فرصت است تا مردم از زحمات دولتمردان دلسوز نظام برای تلاش و خدمت رسانی در زمینه های مختلف تقدیر و تشکر کنند.

وی ضمن تبریک دهه کرامت و فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع)به فضایل اخلاقی و زندگانی آن امام همام تاکید کرد و همگان را به الگو گیری از سیره و روش ائمه اطهار(ع) دعوت کرد.

امام جمعه اصلاندوز آتش سوزی اخیر مراتع طبیعی روستاهای اصلاندوز را کار افراد فرصت طلب و مریض الاحوال دانست و از مسئولان خواست مسبب یا مسببین این آتش سوزی ها را پیدا کرده و طبق قانون با این افراد دیوانه و بی عقل بشدت برخورد کنند.

حجت الاسلام اسدزاده انجام این عمل زشت و ناپسند را توسط یک عده افراد بی عقل،ظلم فاحش برای منطقه اصلاندوز عنوان کرد و گفت:عشایر و دامداران برای چرای گوسفندان خود نیاز به این مراتع دارند که با این وضعیت مشکلاتی برای دامهای آنان بوجود می آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار