رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین گفت: پیگیری‌های متعددی در خصوص افزایش ظرفیت مجتمع فرهنگی نمین به 500 صورت گرفت که این امر تاکنون محقق نشده است.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۷۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰

محمد محمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین در گفتگو با خبرگزاری بسیج از نمین با اشاره به احداث مجتمع فرهنگی نمین اظهار کرد: با توجه به رشد روز افزون جمعیت شهرستان و عدم پاسخگویی ظرفیت 290 نفری این مجتمع در سال های آتی، پیگیر افزایش 500 نفری ظرفیت آن بودیم که تاکنون این امر توسط مسئولان اجرایی پروژه محقق نشده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین گفت: با پیگیری‌ها و مکاتبات انجام‌شده در سال‌های اخیر نهایتاً در هفته دولت سال گذشته کلنگ زنی مجتمع فرهنگی نمین با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل انجام شد.

وی افزود: مجتمع فرهنگی نمین با مساحت کل سه هزار و 55 مترمربع و 800 مترمربع زیربنای مفید در حال احداث است.

محمدی بیان کرد: این مجتمع دارای سالن آمفی‌تئاتر و سالن اجتماعات، اتاق گریم ویژه آقایان و بانوان به‌صورت مجزا، سالن انتظار، کلاس‌های آموزشی و سایر امکانات لازم برای فعالیت‌های فرهنگی خواهد بود.

وی با اشاره به احداث مجتمع فرهنگی شهر عنبران اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه نیز در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع انجام شده است.

* احداث مجتمع فرهنگی عنبران در زمینی به مساحت 1000 مترمربع

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین با بیان اینکه زمین مجتمع فرهنگی عنبران توسط شورا و شهرداری عنبران تأمین شده است، بیان کرد: پیش از این خیری زمینی به مساحت دو هزار مترمربع اهدا کرده بود که به دلیل نامناسب بودن آن مورد تائید مسئولان فنی استان قرار نگرفت.

محمدی گفت: در صورت اختصاص اعتبارات لازم به مجتمع‌های فرهنگی می‌توانیم امسال شاهد بهره‌برداری آن‌ها باشیم.

وی از اختصاص اعتبارات اولیه توسط کمال الدین پیرموذن نماینده مردم اردبیل، تیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از محل اعتبارات ماده 180 قدردانی کرد.

*شهرداری نمین فرهنگسرای آزادگان را تصاحب کرده است

محمدی با اشاره به اینکه اداره ارشاد نمین در حال حاضر در مکانی اجاره‌ای فعالیت می‌کند، افزود: فرهنگ و هنر شهرستان نمین دارای ظرفیت‌های بسزایی بوده اما متأسفانه فعالان این عرصه با محدودیت امکاناتی مواجه هستند.

این مسئول بابیان اینکه فرهنگسرای آزادگان نمین توسط شهرداری تصاحب شده است، گفت: اگر فرهنگسرای آزادگان نمین در اختیار فعالان فرهنگ و هنر شهرستان قرار می‌گرفت مطمئناً در فعالیت‌های فرهنگی شهرستان نمین نقش بسزایی داشت.

ارسال نظرات