خبرهای داغ:
پایگاه مقاومت بسیج مسجدصاحب الزمان جنوبی به عنوان یکی ازمساجدموفق دزفول معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۵۷۹۷۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:امام جماعت مسجدصاحب الزمان (عج)جنوبی حجت الاسلام والمسلمین صالحی انصاری در اشاره به سابقه طولانی این مسجد در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: این مسجد یکی از مساجد پر تحرک و فعال در سطح شهرستان دزفول بوده و این سابقه از قبل از انقلاب در خاطره همه انقلابیون شهرستان است.

حجت الاسلام انصاری، نقش اساسی در هر فعالیتی را ایمان به خدا دانست و افزود : هر حرکتی که منشاء آن ایمان به خدا باشد موفق آمیز و حرکتی پایدار خواهد شد.

این فعال فرهنگی شهرستان دزفول، ادامه داد : دین نگهدارنده اخلاق، و ارز شهای انسانی است و سرمایه همه عزیزان در همه مساجد دین است.

 

وی برگزاری جلسات قرائت قرآن را موفقیت امیز دانست و گفت :دلیل انتخاب مسجد صاحب الزمان(عج) جنوبی دزفول بعنوان پایگاه مقاومت بسیج نمونه، ثمره ایمان، اخلاص و تلاش جوانان است.

 

امام جماعت مسجد صاحب الزمان(عج) جنوبی با اشاره به اینکه ایمان به خدا و رسول درون مایه قدرت بسیج است گفت: ایمان به خدا،  پایبندی به جلسات قران و مدیریت باسابقه فرماندهی پایگاه مقاومت بسیج این مسجد از دیگر عوامل موفقیت این مسجد دانست.

وی برگزاری نمازجماعت در مساجد را بسیار مؤثر در جذب جوانان عنوان کردو افزد: 33 سال است نماز جماعت بدون وقفه در این مسجد برقرار است که با حضور پرشور جوانان نمازجماعت سه وقت برقرار می شود

این فعال فرهنگی دزفول، خاطر نشان کرد: جوانان نیاز به ساختار روحی و فکری دارند که این ساختار در مساجد شکل می گیرد به همین خاطر باید به مساجد توجه بیشتری کرد

مسجد صاحب الزمان(عج) جنوبی دزفول یکی از مساجد فعال در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بوده که در این راه 48 شهید را تقدیم اسلام و انقلاب نموده است.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها