مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز:

شورای فرهنگی روستاهای استان البرز تشکیل شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، با تاکید بر ضرورت تشکیل شورای فرهنگی روستاها در این استان گفت: این امر باید به همت روحانیون و مساعدت دهیاران انجام شود.
کد خبر: ۸۵۵۸۰۰۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز،حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی در راستای فعال‌سازی مساجد در بخش‌های مختلف داریم، اظهار داشت: مردم باید از تمام برنامه‌های دینی و فرهنگی مساجد آگاه شوند.

وی با تاکید بر اینکه استقرارروحانی در روستاهای بالای ۱۰۰ خانوار از جمله امور مهمی است که در دستور کار ما قرار دارد، افزود: شهرک‌های مجاور شهرها باید دارای روحانی مستقر شود.

وی خاطرنشان کرد: برای این اشخاص به‌عنوان روحانی مستقر پرونده‌سازی مرتبط با امور مربوطه و انعقاد قرارداد صورت می‌گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اینکه امید است مردم از تبلیغ چهره به چهره با استفاده از ظرفیت حضور روحانیون و مبلغان بهره لازم را ببرند، تصریح کرد: هر روحانی مستقر موظف است با کمک دهیار شورای فرهنگی روستا را تشکیل دهد.

وی با بیان اینکه اعتباری در دهیاری‌ها برای این امر در نظر گرفته شده است، یادآورشد: امید است شورای فرهنگی روستا با نظارت روحانی روستا در کلیه مناطق روستایی تشکیل شود.

این فعال فرهنگی، در ادامه افزود:در صدد هستیم که با استقرار روحانی در تمای روستاهای سطح استان فرهنگ اسلامی و قرآنی را درتمامی این روستاها گسترش بدهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار