فرمانده سپاه شهرستانی میرجاوه گفت: حضرت معصومه(س) الگوی والای عفاف و حجاب زن مسلمان است.
کد خبر: ۸۵۵۸۰۲۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج ، سرهنگ پاسدار  علیرضا کرد اظهارداشت: حضرت معصومه(س) الگوی والای عفاف و حجاب زن مسلمان است که در راستای دفاع از ولایت و ارزش‏های اسلامی و نیز حاکمیت احکام و بایدهای الهی از جان و دل مایه گذاشت.

وی در خصوص جایگاه علمی حضرت معصومه(س) افزود: ایشان با عمل کردن به توصیه‌های دین مبنی بر علم آموزی و در پیش گرفتن روش حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) به علم آموزی پرداختند و به علو علمی رسیدند؛ مقام شفاعت نیز نشانگر داشتن رتبه بالای علمی ایشان است زیرا افراد عالم و دانشمند می توانند شفاعت داشته باشند.

وی یکی از لقب‌های حضرت معصومه (س) مرضیه به معنی راضی به رضای خدا بودن است، عنوان کرد: برای ایشان امام رضا (ع)، اسم معصومه را انتخاب کردند و به معنی این است که از هر گناه مبرا هستند.

وی تاکیدکرد:دختران جامعه باید با مطالعه زندگي حضرت فاطمه زهرا(س) ، حضرت زينب (س) و حضرت فاطمه معصومه(س) راه و پيشه اين بزرگواران را ادامه داده و سيره و روش زندگي آنان را سرلوحه كار خود فرار دهندو با پیروی از این شخصیت برجسته تمامی ترفندها و دسیسه های فرهنگی دشمنان انقلاب و اسلام را نقش برآب کنند.

وی عنوان کرد: یکی از لقب‌های حضرت معصومه (س) را مرضیه به معنی راضی به رضای خدا بودن است، برای ایشان امام رضا (ع)، اسم معصومه را انتخاب کردند و به معنی این است که از هر گناه مبرا هستند.

ارسال نظرات