بهر مندی کانون های مساجد از خدمات رفاهی و آموزشی

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: 57 تفاهم نامه با دستگاه دولتی و بخش خصوصی منعقد شده است تا کانون ها بتوانند از خدمات رفاهی و آموزشی این دستگاه اجرایی و بخش خصوصی به راهی استفاده کنند.
کد خبر: ۸۵۵۸۰۲۹
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: گردهمایی یک روزه مسئولان دبیرخانه های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان و اردبیل منطقه شش کشوری با حضور مسئولان ستاد عالی در شهرستان سرعین برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در بیش از 50 درصد مساجد استان کانون فرهنگی هنری تاسیس شده است، تصریح کرد: شهرستان سرعین سالانه بیش از 7 میلیون گردشگری داخلی و خارجی را پذیرا است که با همکاری ستاد عالی دفتر نمایندگی کانون هی فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان از سال گذشته افتتاح شد.

سقا با بیان این مطلب که تفاهم نامه با مراکز اقامتی ، آبدرمانی و تفریحی منقد شده است که بجز کانون های استان اردبیل، کانون های سراسر کشور نیز می تواند از این تسهیلات برخوردار شوند، خاطر نشان کرد: برای تقویت برنامه های فرهنگی در شهرستان سرعین همایش بانیان مسجد با حضور آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، امام جمعه شهرستان سرعین، هیئت امنا مساجد، ائمه جماعات و مدیران کانون برگزار شده است.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با اعلام اینکه دفاتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری در شهرستان ها سرعین و بیله سوار فعالیت ها تاثیرگذاری تاکنون داشته اند، یادآور شد: 57 تفاهم نامه با دستگاه دولتی و بخش خصوصی منعقد شده است تا کانون ها بتوانند از خدمات رفاهی و آموزشی این دستگاه اجرایی و بخش خصوصی به راهی استفاده کنند.

گردهمایی یک روزه مسئولان دبیرخانه های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان، گیلان و اردبیل منطقه شش کشوری با حضور مسئولان ستاد عالی کانون های مساجد کشور در دفتر امام جمعه شهرستان سرعین برگزار و پس از بررسی آئین نامه های انظباطی، آموزشی و نیروی انسانی به کار خود پایان داد.

حضور مسئولان مالی دبیرخانه های منطقه شش کشوری برای بررسی صورت وضعیت مالی دبیرخانه ها نیز از دیگر برنامه های حاشیه ای این گردهمایی بود.

ارسال نظرات