عضو شورای شهر سرعین گفت: ما 20 درصد عوارض آب‌های گرم را که باید به توسعه سرعین اختصاص می‌یافت، احیا کرده و شهرداری و مردم سرعین را از این ظرفیت بهره‌مند کردیم.
کد خبر: ۸۵۵۸۰۳۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، محمود زنده‌دل، عضو شورای شهر سرعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما فضای سبز را در سرعین متناسب با جمعیت شناور آن محاسبه کردیم و تمام تلاشمان بر این بوده تا شهر سرعین بتواند از ظرفیت فضای سبز و تناسب زیبای آن بهتر و بیشتر استفاده کند.

عضو شورای شهر سرعین افزود: در این ارتباط و از محل عوارض سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان به شهرداری سرعین اختصاص پیدا کرد و ما امسال و سال آینده نیز قرار است سهم خود را از طریق شرکت آب منطقه‌ای دریافت کرده و صرف کارهای زیربنایی و پروژه‌های عمرانی بکنیم.

وی با بیان اینکه از سال 89 رقمی از محل درآمدهای آب‌های گرم در شهر سرعین به شهرداری و توسعه شهر اختصاص پیدا نمی‌کرد، گفت: با وجود آنکه شهرداری در ارائه خدمات حتی به آب‌های گرم نیز خارج از توان و ظرفیت خود با تلاش و جدیت واقعی وارد شده بود اما از ثمرات وجود آب‌های گرم و عوارض 20 درصد قانونی بی‌بهره بود که ما پیگیری‌های لازم را با همکاری اعضای شورای شهر، شهرداری و مساعدت استانداری، فرمانداری و همکاری خوب شرکت آب منطقه‌ای انجام دادیم تا این عوارض 20 درصد بعد از سال‌ها چشم‌پوشی از آن دوباره احیا شود.

وی به نبود دفاتر پلیس 10+ و آموزش راهنمایی و رانندگی اشاره کرد و ادامه داد: برازنده شهر 5 هزار نفری سرعین نیست که از داشتن چنین مجموعه‌هایی بی‌نصیب باشد که قطعاً با راه‌اندازی و توسعه این مجموعه‌های خدماتی افزایش رفاه مردم را شاهد می‌شویم.

زنده‌دل تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های مردم شهر سرعین نبود زیرساخت‌های لازم بهداشتی و درمانی بود که مقرر شد دستگاه سونوگرافی و اکو برای مجموعه خدماتی و بهداشتی سرعین اختصاص پیدا کند که ماه آینده شاهد نصب این دستگاه‌های پیشرفته پزشکی می‌شویم.

زنده‌دل در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: قرار بود امسال در اولویت برنامه‌های عمرانی روکش آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها مدنظر باشد که به دلیل حفاری‌های آب و فاضلاب برای اجرای شبکه فاضلاب قرار شد این روکش آسفالت در سال آینده انجام شود.

عضو شورای شهر سرعین در مورد سالن ورزشی بانوان و پارک شادی نیز اضافه کرد: تا آخر امسال تلاش جدی ما بر این است تا بتوانیم این سالن چندمنظوره را اجرایی کرده و در خدمت ورزشکارانمان باشیم.

ارسال نظرات