تبیین اصل ولایت‌مداری و حفظ ارزش‌های دینی، اهداف برنامه‌های دهه کرامت

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد گفت: تبیین اصل ولایت‌مداری و حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی از مهمترین اهداف برنامه‌های دهه کرامت است و زنده نگه داشتن این دستاوردهای مهم باید در نهایت دقت انجام شود.
کد خبر: ۸۵۵۸۱۰۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از ایکنا، حجت‌الاسلام حسن باقری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد در گفت‌وگویی با به اهمیت گرامی‌داشت ایام و مناسبت‌های ملی و مدهبی در ترویج فرهنگ دینی اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر برگزاری مراسمات دهه کرامت با شور و اشتیاق عاشقان ولایت و امامت برگزار می‌شود و نهادهای مردمی و دولتی برنامه‌های متنوعی را برای این ایام برگزار می‌کنند.
وی افزود: هدف اصلی بزرگداشت این دهه، گرامیداشت ولایت‌مداری، حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی است و زنده نگه داشتن این دستاوردهای مهم باید در نهایت دقت انجام شود.
حجت‌الاسلام باقری خاطر نشان کرد: این دهه، دهه ارزش‌گذاری به مقام ائمه اطهار(ع) و حب و دوستی با آنان است و جوانان و نوجوانان این مرزوبوم باید معارف دینی خود را به شکل حقیقی باور کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد هدف از برپایی مراسمات مذهبی را تعمیق باورهای دینی در اذهان مردم به خصوص جوانان اعلام نمود و اظهار کرد: ایام دهه کرامت از ولادت حضرت معصومه(س) تا ولادت امام رضا(ع) می‌باشد که در این ایام مراسم جشن و سرور برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام باقری گفت: اهل بیت(ع) و قرآن دو امانت گران‌بهایی در اختیار ما هستند که باید نهایت تلاش خود را در انجام وظایفی که بر ای ما مقرر شده انجام دهیم تا فردای قیامت سربلند باشیم.

ارسال نظرات