فرماندار شهرستان اردبیل گفت: همزمان با هفته دولت ۴ پروژه مدرسه‌سازی در نقاط مختلف شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۵۵۸۱۵۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جواد زنجانی، فرماندار شهرستان اردبیل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل اظهار داشت: با توجه به بازگشایی مدارس در مهرماه نیاز است تمام مدارس شهرستان اردبیل تجهیز و نوسازی شود تا دانش‌آموزن هیچ دغدغه‌ای در رابطه با ادامه تحصیل و حضور در کلاس نداشته باشند.

وی بیان کرد: برای تجهیز خوابگاه شیخ مفید و امید نقلاب اردبیل نیز 5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روز دوشنبه مرسم افتتاح 203 پروژه عمرانی و اقتصادی شهرستان اردبیل با اعتبار 185 میلیارد تومان در دبیرستان شیخ مفید برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی دولت نوسازی و تجهیز مدارس بوده و برای این امر در شهرستان اردبیل نیز اقدامات بسیار خوبی توسط دولتمردان و خیران انجام شده و باید تمام مناطق شهرستان اردبیل از فضای آموزش مجهز برخوردار باشند.

زنجانی با بیان اینکه امسال یک سوم اعتبارات اردبیل که بالغ بر یک میلیارد تومان بوده برای نوسازی و تجهیز مدارس اختصاص داده شده است، گفت: با توجه به اختصاص این اعتبارات نیاز است اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس در راستای مجهز کردن مدارس به امکانات نوین تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی نقش خیران در ساخت و تجهیز مدارس در استان اردبیل را بسیار موثر و مفید دانست و افزود: با حضور خیران مدرسه‌ساز در اردبیل انتظار می‌رود تمام مناطق محروم شهرستان اردبیل از فضاهای آموزشی مجهر برخوردار شوند.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به استخدام 500 مربی ورزشی و تربیت بدنی در مدارس استان در سال‌های گذشته اظهار کرد: با استخدام این مربیان تربیتی باید شور و نشاط و تندرستی در بین دانش‌آموزان افزایش یابد که باید اداره کل آموزش و پرورش استان در این راستا اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی یکی دیگر از سیاست‌های دولت یازدهم را ریشه‌کن کردن بیسوادی دانست و گفت: مدیران آموزش و پرورش باید با ایجاد فضاهای آموزشی و تربیتی در مناطق محروم بیسوادی را ریشه‌کن کنند تا شاهد توسعه استان در عرصه‌های علمی و فرهنگی باشیم.

زنجانی با اشاره به فررسیدن دو انتخابات بزرگ مجلس و خبرگان رهبری بیان کرد:‌ امسال با توجه به برگزاری این دو انتخابات، کشور در دوره حساسی قرار گرفته و نیاز است مسئولان انتخاباتی به دور از هرگونه جانبداری و بی‌طرفی در برگزاری انتخابات باشکوه و سالم سهیم باشند.

ارسال نظرات