دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: تاکنون ۱۵ هزار معتاد به مراکز درمانی اعتیاد در سطح استان مراجعه کرده‌اند که از این تعداد مراجعه‌کننده ۲ هزار نفر توانسته‌اند با ترک و درمان اعتیاد خود به زندگی بازگردند.
کد خبر: ۸۵۵۸۱۵۵
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صادق سروری، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: در حال حاضر در سطح استان اردبیل 75 مرکز مردم‌نهاد درمان اعتیاد فعال بوده و اقدام به ارائه خدمات درمانی در حوزه ترک اعتیاد می‌کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با بیان اینکه تاکنون 15 هزار معتاد به مراکز درمانی اعتیاد در سطح استان مراجعه کرده‌اند، گفت: از این تعداد مراجعه‌کننده 2 هزار نفر توانسته‌اند با ترک و درمان اعتیاد خود به زندگی بازگردند.

سروری از راه‌اندازی کمپ حمایت از معتادان بی‌بضاعت در اردبیل خبر داد و افزود: این کمپ توسط شهرداری اردبیل برای جمع‌آوری و نگهداری از معتادان در سطح خیابان‌ها و معابر شهر اردبیل ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری اردبیل هزینه‌های جاری این کمپ را تامین می‌کند، تصریح کرد: انتظار می‌رود که در سایر شهرستان‌های استان نیز شهرداری‌ها اقدام به راه‌ندازی چنین مراکزی کنند تا بتوانیم در امر درمان اعتیاد افراد در این حوزه به شایستگی عمل کنیم.

وی با تاکید بر آزادسازی زندانیان جرائم مربوط به مواد مخدر با سایر زندانیان بیان کرد: با توجه به اینکه دولت 80 میلیارد تومان به این امر اختصاص داده انتظار می‌رود استان اردبیل در این زمینه تلاش و پیگیری‌های لازم را برای تخصیص سهم استان از این اعتبارات انجام دهند.

ارسال نظرات