فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: در حال حاضر بخش قابل توجهی از زندانیان مشگین‌شهر را زندانیان جرائم ماد مخدر تشکیل می‌دهند که باید این افراد از زندانیان جرائم دیگر تفکیک شوند.
کد خبر: ۸۵۵۸۱۶۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، ابراهیم امامی، فرماندار شهرستان مشگین‌شهر در جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: با توجه به اینکه پدیده اعتیاد یک پدیده اجتماعی بوده که آسیب‌ها و خطرات آن تمامی افراد جامعه را درگیر می‌کند باید در این زمینه تمامی افراد جامعه برای مبارزه با این پدیده خانمان سوز بسیج شوند.

وی با تاکید بر اجتماعی کردن مواد مخدر در شهرستان مشگین‌شهر افزود:‌ در امر مبارزه با مواد مخدر و گرایش افراد به سمت استفاده از این مواد نهادها و سازمان‌های مردمی از اهمیت و نقش بسیار فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و در این زمینه می‌توانند در کاهش گرایش افراد به سوی مواد مخدر نقش تاثیرگذاری ایفا کنند.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم در امر مبارزه با مواد مخدر اقدامات مفید و موثری انجام دهیم تلاش می‌کنیم تا در کنار سایر اقدامات از سازمان‌های مردم نهاد فعال در این حوزه حمایت کرده و از این طریق مبارزه اجتماعی با مواد مخدر را در سطح شهرستان توسعه و گسترش دهیم.

امامی با اشاره به زندانیان جرائم مربوط به مواد مخدر در زندان مشگین‌شهر بیان کرد:‌ در حال حاضر بخش قابل توجهی از زندانیان مشگین‌شهر را زندانیان جرائم مواد مخدر تشکیل می‌دهند که با توجه به این امر باید این افراد از زندانیان جرائم دیگر جداسازی و تفکیک شوند تا برخی از آسیب‌ها در این حوزه مشاهده نشود.

وی افزود: انتظار می‌رود در امر مبارزه با مواد مخدر در شهرستان مشگین‌شهر تمامی نهادها و دستگاه‌های مرتبط در این حوزه با تعامل و مشارکت همه‌جانبه زمینه‌های کاهش این آسیب را فراهم آورند چرا که توسعه و گسترش اعتیاد در جامعه منجر به افزایش سایر آسیب‌های اجتماعی و به خطر افتادن امنیت و آرامش در جامعه می‌شود.

ارسال نظرات