خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه استان قزوین:

هدف شهداء تقویت عبادت و تقوا است

نماینده ولی فقیه استان قزوین در مراسم یادواره شهدای روستای ترکان با شاره با رسالت شهداء گفت: هدف شهداء تقویت عبادت و تقواست و ما هم باید سعی کنیم این ویژگی را در خود تقویت کنیم که گرامی ترین بندگان نزد خداوند کسانی هستند که با تقوا هستند.
کد خبر: ۸۵۵۸۱۷۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین، حجت الاسلام عبدالکریم عابدینی در مراسم یادواره شهداء روستای ترکان ضمن تبریک به مناسبت دهه کرامت به مقام شهداء والای اشاره کرد و اظهار داشت: مقام شهید آنقدر بالاست که خداوند در سوره های بقره، آل عمران و یاسین به آن اشاره کرده است.

وی خاطر نشان کرد: شهدای ما واقعاً از امر خدا و ولی فقیه اطاعت کردند و در راه دین شهید شدند و انتظار آنها از ما این است که ما از آنها تبعیت کنیم تا به مقام آن ها برسیم، شهداء برای ملاقات با خدا عجله داشتند و از هم دیگر سبقت می گرفتند.

عابدینی یادآور شد: هدف شهداء تقویت عبادت و تقواست و ما هم باید سعی کنیم این ویژگی را در خود تقویت کنیم که گرامی ترین بندگان نزد خداوند کسانی هستند که با تقوا هستند.

نماینده ولی فقیه استان قزوین گفت: ثروت و فقر افتخار نیست ولی فقر زهدی برای انسان افتخار است، فقر زهدی به این معنا است که کسی دارایی زیادی داشته باشد و در راه دین اسلام و شهید و شهادت و همچنین برای آبادانی روستاهای فقیر نشین کمک کند.

وی تأکید کرد: تقوا و کرامت رفقای با معرفت انسان هستند که در آخرت به درد انسان می خورد ولی مال و ثروت از بین رفتنی است.

عابدینی عنوان کرد: شهدا آمده اند که ما آدم شویم ثروت و مال، انسان را آدم نمی کند هر چه ما را روزانه مشغول می کند واز یاد خدا دور می کند بت است که باید خیلی مراقب باشیم شیطان در کمین است.

امام جمعه شهر قزوین با اشاره به اینکه اگر کسی دوباره متولد نشود، زنده نیست اظهار داشت: انسان یک بار از مادر متولد شده است که نیمه کاره است و باید دوباره متولد شود در واقع باید در خود تحولی ایجاد کند تحولی که در راه خداوند متعال باشد.

وی ابراز داشت: انسانی که معنای فداکاری، ایثار و از خوگذشتگی را نداند مرده حساب می شود، آدم های زنده معنای زندگی را می فهمند که شهدای ما همواره زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند.

عابدینی گفت: امروز انتظار شهدا از ما این است که پیرو انبیاء باشیم و وقتی این راه را در پیش بگیریم پیرو راه خدا می شویم که این راه شهداء بود.

 

 

نماینده ولی فقیه استان قزوین به سخنان امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: امام(ره) فرمودند آمریکا دشمن دین اسلام است و این دشمنی بعد از امام هم وجود دارد، این کشور خیانت های زیادی به جمهوری اسلامی ایران کرده است و امروز هم در منطقه خیانت می کند.

وی در خاتمه عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران بعد از اتقلاب رو به اقتدار پیش رفت، وقتی امریکا خود را در مقابل پیشرفت کشور ایران عاجز دید گروهک های تروریستی داعش و ... را در منطقه راه اندازی کرد تا دین اسلام را خشن جلوه دهد و امنیت منطقه را به خطر بیاندازد.

 

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها