خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نينوا گلستان: در صدر اسلام زنان به هویت واقعی خود رسیدند و توانستند در ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام نقش آفرینی کنند.
کد خبر: ۸۵۵۸۱۸۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ در مراسم جشن ولادت حضرت معصومه(سلام الله علیها) بخش دوزین با اعلام اين مطلب افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) هم امام اولین کاری که کرد زن را به یک هویت دینی به جامعه معرفی کرد تا در فعالیت های دینی_ تبلیغی و در عرصه های علمی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... توانایی هایش را به منصه ظهور برساند.

سردار صادقی خاطر نشان کرد: با توجه به نگاه پیامبر در صدر اسلام به زن، نگاه امام در زمان پیروزی انقلاب به زن و نگاه استکبار جهانی به زن می توان دریافت که زن در اسلام چهره ای موجه دارد اما در مکتب شیطان یک چهره رزیلانه دارد.

وی تصریح کرد: در صدر اسلام حسین ابن علی (علیه السلام) در دامان فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و قمر بنی هاشم در دامان ام البنین تربیت یافته اند. الحمدلله الگوی مادران امروز ما در تربیت نسل های آینده این شیر زنان بزرگ اسلام هستند.

سردارصادقی ادامه داد: ما در تربیت همسران هم الگوهایی همچون همسر «زهیر» را داریم که در کربلا سر همسرش را دوباره سوی دشمن می فرستد و می گوید من امانت داده شده را پس نمی گیرم.

وی نقش موثر زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ 8 ساله دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در همه مناسبت ها نقش اول را زنان ایفا می کنند. امروز انقلاب اسلامی با محوریت زنان به ویژه زنان بسیجی با قوت هر چه تمام تر در حال حرکت به سمت قله های پیروزی است.

در اين مراسم امام جمعه بخش كوهسارات، مسئولين محلي و حلقه هاي صالحين بسيج حضور داشتند ساختمان حوزه مقاومت حضرت زينب (سلام الله عليها) افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها