خبرهای داغ:
پژوهشگر طب اسلامی گفت: امروزه یکی از ترفندهای جنگ نرم، رخنه کردن در تغذیه و غذای سالم خانواده های ایرانی است که باعث از بین رفتن روح عبادت در هر خانواده و آحاد ایرانیان شده است.
کد خبر: ۸۵۵۸۲۰۷
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام سید حمید رضا اختریان خراسانی در همایش دختران آفتاب اظهار کرد: در دین اسلام تغذیه سالم قسمتی از علوم الهی و اسلامی است.

وی عنوان کرد: امروزه یکی از ترفندهای جنگ نرم، رخنه کردن در تغذیه و غذای سالم خانواده های ایرانی است که باعث از بین رفتن روح عبادت در هر خانواده و آحاد ایرانیان شده است.

پژوهشگر طب اسلامی افزود: با استفاده از تغذیه سالم و آموزش طب اسلامی هر خانواده ایرانی می تواند در درمان بیماری، مبلغی قدرتمند برای اثبات حقیقت و تفکر دین اسلام باشد.

وی با اشاره به اینکه آیات زیادی در قرآن کریم در مورد تغذیه وجود دارد گفت: خداوند در 18 آیه در مورد انواع غذا و خوردن آن با ما سخن گفته است.

حجت السلام میری مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی بخش نیم بلوک نیز در این همایش گفت: حجت السلام اختریان به مدت ده روز در بخش نیم بلوک مستقر است و به صورت طب سنتی معالجه خواهند داشت.

وی ادامه داد: همچنین پاسخگوی سولات مردم در زمینه طب سنتی خواهد بود.

گفتنی است، برای اولین بار به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) همایش دختران آفتاب با موضوع سبک زندگی اسلامی به همت حوزه بسیج خواهران خضری دشت بیاض و سازمان تبلیغات در سالن ارشاد این شهر برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها