خبرهای داغ:

استقبال بی نظیر اهالی خراسان جنوبی از خدام حرم رضوی، به رسم همسایگی

سفیران امام رئوف با استقبال پرشور مردم دارالمومنین وارد شهر«فردوس» شدند و با حضور بر سر مزار شهدا و دیدار از جانباز دوران دفاع مقدس به سفر خود ادامه دادند.
کد خبر: ۸۵۵۸۲۲۰
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سفیران امام رئوف در غروب آخرین آدینه مردادماه و با استقبال پرشور مردم دارالمومنین وارد شهر «فردوس» شدند و با حضور خود، لحظاتی سرشار از شور و معنویت را برای مردم این شهر رقم زدند.

خدام حرم رضوی در اولین حضور خود در شهر دارالمومنین به غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا این شهر پرداختند و با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

اعضای این کاروان که پرچم متبرک حرم رضوی را همراه داشتند با حضور در گلزار شهدای گمنام اسلامیه مورد استقبال چشمگیر مردم، شهردار، بخشدار و امام جمعه فردوس قرار گرفتند و نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت امام جمعه در این مکان مقدس برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا بابایی امام جمعه فردوس در جبل النور شهدای گمنام فردوس، از مردم مومن و متدین این شهرستان در استقبال پرشور خادمان حرم رضوی قدردانی کرد.

وی همچنین با تقدیر از حضور خدام حرم رضوی در شهرستان فردوس گفت: هزینه های زیادی برای اینکه جبل النور شهدای گمنام تبدیل به مکان خوب و درخور شان بشود، باید صرف شود.

حجت الاسلام بابایی خاطرنشان کرد: جبل النور شهدای گمنام فردوس، مکان خوبی برای اختصاص نذورات مردمی برای ساخت و تکمیل هرچه سریعتر این مکان مقدس است.

خادمان حرم مطهر رضوی در ادامه حضور خود در شهر فردوس، با همراه داشتن پرچم متبرک حرم رضوی در منزل مهدی فریدونی جانباز دفاع مقدس حضور یافتند.

حجت الاسلام داوود شیرنژاد روحانی کاروان در این دیدار اظهار کرد: ما امروز هرچه داریم از برکت خون شهدا و جانبازان است و جانبازان نیز یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

مهدی فریدونی، جانباز سرافراز فردوسی نیز در این دیدار گفت: باید تحت امر ولی مسلمین حضرت امام خامنه ایی پرچم این نظام مقدس را به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) برسانیم.

وی اظهار امیدواری کرد: خداوند به تمامی مسئولان و مردم توفیق حرکت در مسیر شهدا و امام شهدا را عنایت کرد.

در ادامه هدایای متبرکی از حرم مطهر امام رضا(علیه السلام) تقدیم جانباز شد.

گفتنی است، مهدی فریدونی، دی ماه 1365 به جبهه اعزام شد و در عملیات کربلای 5 در 3 بهمن 1365 از ناحیه زانوی راست به درجه جانبازی نایل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها