بمناسبت 30 مرداد روز جهانی مسجد و بسیج مساجد پاسداران و بسیجیان مومن و همیشه در سنگر سپاه کربلا پس از اقامه نماز ظهر در ستاد این سپاه ضمن گرامی داشت مسجد و محکوم کردن حمله دژخیمانه و خبیثانه صهیونیسم جهانی در آتش کشاندن مقدسات الهی مسلمانان، برحفظ همه جانبه از مسجد تاکید داشتند.
کد خبر: ۸۵۵۸۲۷۳
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸



خبرگزاری بسیج مازندران، 30مرداد ماه یاد آور آتش کشاندن مسجد اقصی قبله گاه اول مسلمانان توسط رژیم ملحد صهیونیست در سال 1348شمسی و اعلام صریح دشمنی آن رژیم فاسد با اسلام عزیز و مسلمین جهان است.

سپاهیان کربلا همصدا و هم عهد با بسیجیان ولایتمدار مازندران همچون همیشه با حضور در مساجد سراسر استان این روز را گرامی داشتند.

سرهنگ پاسدار حسن محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا درگرامیداشت این مراسم آتش کشاندن مسجد را نشانه میزان خباثت و دشمنی اسرائیل صهیونیزم نسبت به خدا، دین خدا و مسلمانان دانست و گفت: این رژیم با آتش کشاندن مقدسات ما گرچه بخواست خدای منان کاری از پیش نبرد اما عملا با اسلام و مسلمین اعلام دشمنی و جنگ کرد.

سرهنگ محمدرضایی توسعه مساجد را باعث توسعه یافتگی جامعه خواند و افزود: شاخص توسعه یافتگی اسلام مساجد است و از این جهت دشمن تلاش دارد در جهت تخریب مسجد اقدام کند لذا بر جمیع مسلمین فرض است تا جایگاه مسجد را حفظ کنند.

وی مسجد را محل شور، رفع گرفتاریها و رفع مشکلات جوامع اسلامی دانست و اشاره کرد: شعله انقلاب اسلامی ما هم از درون مسجد آغاز شد و در این جایگاه همه اقدامات و حرکات پیروزمندانه ما حتی در دفاع مقدس از داخل مسجد نمو پیدا کرد برهمین اساس دشمن نقطه ثقل را دریافت و برای آن نقشه ها کشیده است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا اظهار داشت: دشمن در صدد است تا این جایگاه را هوشمندانه با اقدامی در موازات فرهنگی تصاحب کند لذا باید مراقب بود و از نفوذ دشمنان در این سنگر جلوگیری کرد و نباید جا را برای حضور دشمنان خالی گذاشت .

وی مسجد را عرصه کمک به تداوم انقلاب اسلامی خواند و ادامه داد: مسیر تعالی بخش اسلام در همه زمینه ها از مسجد عبور می کند و مسجد نه تنها محل نماز و عبادت است بلکه مسجد در زمینه های متعدد ایفا نقش دارد و مظهر آمیختگی دنیا و آخرت افراد در جامعه اسلامی است.

سرهنگ پاسدار حسن محمدرضایی با بیان اینکه توسعه جامعه اسلامی به میزان حضور مردم در مسجد بستگی دارد گفت: مسجد باید پایگاه جامعه اسلامی باشد تا از غربت و مهجوریت بیرون بیاید و برای پیشرفت جامعه باید مساجد را دریافت.

بسیجی فعال حوزه اقشاری مازندران، تلاش دشمن در تصاحب سنگرمسجد را، برای از بین بردن مومنین از این سنگر و سپس نابودی اسلام دانست و بیان کرد: تلاش دشمن است تا با راه اندازی شبهات مختلف در بین مسلمین اختلاف افکنی کرده و مساجد را ناکارآمد نشان دهند به همین لحاظ باید هوشیارانه ناظر بر سنگر مسلمین باشیم تا آسیبی به اسلام وارد نگردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها