خبرهای داغ:
همایش بصیرتی "خطر تحریف شخصیت حضرت امام(ره)" باحضور بسیجیان و آحاد مردم ازسوی پایگاه بسیج آل اسحاق حوزه شش شهید باهنر در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۵۸۳۲۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد پناهیان در این همایش بصیرتی طی سخنانی اهداف استکبار را ایجاد دشمنی بین ملتها و نفوذ بین ملتها دانست و اظهار کرد: تحریف شخصیت امام خمینی(ره) یعنی تحریف جایگاه ولی فقیه و این تحریف شخصیت درصدر اسلام نیز اتفاق افتاد و آن جریان خونین و فاجعه کربلا بود.

وی ابراز کرد: سیاستمداران آمریکایی و صهیونستی میگویند باید برای نابودی جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شود و جهان اسلام بدون ایران برای استکبار خطری ندارد، بلکه جهان اسلامی که ازجمهوری اسلامی ایران تغذیه معنوی شود خطرناک است، به همین خاطر یکی از این روشها تغییر دادن جایگاه سیدالشهداء ویزید ملعون است.

این کارشناس دینی با بیان اینکه جایگزینی بوسیله تحریف شخصیت امکان پذیر میباشد، بیان نمود: دشمنان می خواهند برای نابودی جمهوری اسلامی، شخصیت حضرت امام خمینی ره را از یک انسان مبارز به یک انسان سازش پذیر و سازشگر تغییر بدهند و این یک جسارت بزرگ است.

وی بیان کرد: امروز کار به جایی رسیده که می خواهند پای آمریکا را به ایران باز کنند، می خواهند دفتر منافع امریکا را در ایران باز کنند، در حالیکه به هیچ وجه نمی شود به آمریکایی ها اعتماد کرد زیرا ردپای آمریکا در تمام جنایات دنیا مشاهده می شود.

این کارشناس مذهبی در پایان قضیه هسته ای را موضوع اصلی نظام نداست و تصریح کرد: موضوع اصلی امروز جلوگیری از تحریف اصول نظام و مبارزه با نفوذ آمریکا درایران است.

شایان ذکر است در پایان از خانواده محترم شهیدان اصغر و حسین یوسفعلی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.



ارسال نظرات