فرمانده لشگر عملیاتی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: تشکیل گردان‌ امام حسین (ع) با هدف تقویت اقتدار و صلابت نظام و افزایش قدرت بازدارندگی کشور و ثمره تعامل و همکاری سازنده تیپ‌های نیروی زمینی و نواحی مقاومت بسیج است.
کد خبر: ۸۵۵۸۳۷۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  بسیج پرس؛ مراسم معارفه فرمانده گردان امام حسین (ع) ناحیه مقاومت 15 خرداد قرچک با حضور سردار حسین الماسی فرمانده لشکر عملیاتی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، مسعود مرسل‌پور سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک، حسین حیدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج 15 خرداد قرچک و جمعی از مسئولان ارشد این شهرستان برگزار شد.
 
سردار حسین الماسی، فرمانده لشکر عملیاتی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران طی سخنانی در این مراسم تشکیل گردان‌ امام حسین(ع) را در راستای تقویت اقتدار و صلابت نظام و افزایش قدرت بازدارندگی کشور و ثمره تعامل و همکاری سازنده تیپ‌های نیروی زمینی و نواحی مقاومت بسیج دانست و بر ضرورت تشکیل و تقویت این گردان‌ها تاکید کرد.
 
وی با اشاره به فلسفه تشکیل گردان‌های امام حسین (ع) در شهرستان قرچک، بر لزوم حضور و ثبت نام قشرهای مختلف در گردان تأکید کرد و گفت: فلسفه تشکیل گردان امام حسین (ع) در کشور آمادگی بیش از پیش قشرهای مختلف مردم جهت دفاع از دین، ناموس و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از این رو قشرهای مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان باید با حضور و ثبت‌نام در این گردان‌های عملیاتی، توان و مهارت رزمی خود را در صحنه‌های مهم و حساس ارتقاء بخشند.
 
فرمانده لشگر عملیاتی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران در ارتباط با هدف تشکیل گردان‌های امام حسین (ع) افزود: این گردان‌ها با هدف شناسایی، جذب و سازماندهی بسیجیانی که شرایط و توانایی فعالیت در امور رزمی و مأموریت‌های سخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دارا است، تشکیل شده‌اند.
 
وی ادامه داد: گردان‌های امام حسین (ع) با تعامل با حوزه‌های مقاومت بسیج نیروهای مستعد و آماده رزم را شناسایی کرده و پس از جذب و آموزش سازماندهی می‌کنند و در مواقع بحرانی و شرایط ضروری از توانمندی‌های آن‌ها در راستای اهداف انقلاب اسلامی بهره‌برداری می‌کنند.
 
الماسی بیان داشت: فرمانده گردان باید شاخصی را در نظر بگیرد و طبق آن شاخص به عملکرد افراد رتبه‌دهی کند تا به این شکل حق کسی ضایع نشده و بین افرادی که بیشتر کار کرده‌اند و افراد کم کار فرقی باشد.
 
وی با اشاره به صادق بودن مسئولان با یکدیگر و افراد زیردست خود گفت: اگر صداقت بین مسئولان و افراد زیردست به‌وجود آید مطمئناً این مجموعه به بالاترین رتبه کاری رسیده و از آن استفاده می‌کنند.
 
فرمانده لشگر عملیاتی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: اقامه نماز اول وقت باید فراموش نشود حتی در بیابان و عملیات این دستور الهی را ترک نکنند. پاسداران و بسیجیان ما باید الگوهای بسیار خوبی برای دیگران باشند.
 
وی بیان کرد: تلاش و مساعدت پایوران و حضور غیرتمندانه و همراه با بصیرت نیروهای بسیجی این شهرستان و همچنین فعالیت‌های آن‌ها موجب می‌شود که این گردان به عنوان گردان برتر شناخته شود.
 
مسعود مرسل‌پور، سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک نیز طی سخنانی در این مراسم با بیان این‌که تشکیل گردان امام حسین(ع) در شهرستان قرچک بسیار کار مهم و قابل تقدیر است، بیان داشت: نقش سپاه و بسیج در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و حریم ولایت فقیه بسیار ارزشمند است.
 
وی گفت: بسیج بدنه قدرتمند سپاه است و همانند گذشته سپاه پاسداران را همراهی خواهد کرد تا به امید خدا گام‌های مؤثری در حفظ آرمان‌های امام راحل، یاد و خاطره شهدا برداشته شود.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در پایان تصریح کرد: بسیج در هشت سال دفاع مقدس نقش بسیار ارزشمندی در دفاع از کیان انقلاب اسلامی و مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایفا کرد.
 
 
انتهای پیام//
ارسال نظرات