جانشین قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) گفت: عمر داعش رو به پایان است و این را می توان از نحوه تحرکات داعش و کشورهای حامی این گروهک تروریستی مشاهده کرد.
کد خبر: ۸۵۵۸۳۷۴
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  روابط عمومی لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص)، سردار حسین همدانی جانشین قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) از لشکر عملیاتی 27 حضرت محمد رسول الله(ص) بازدیدکرد.
 
در ابتدای این جلسه که با حضور فرماندهان و کارکنان لشکر در حسینیه شهدای گمنام برگزار شد،سرتیپ دوم پاسدار حسین اسدالهی فرماندهی لشکر ضمن خوشامدگویی به سردار همدانی گفت:امروز همه ما مفتخریم که فرمانده و یکی از موسسین این لشکر در جمع ما حاضرشده و ما به خاطر این دیدار خدا را شاکریم.
 
در ادامه سردار همدانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن میهن اسلامی به ویژه شهدای سرافراز این لشکر خط شکن اظهار داشت: شما پاسداران این لشکر وارث شهیدان هستید و امانت بزرگی را به عهده گرفتید که بسیار سنگین است.
 
جانشین قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) در ادامه گفت: این لشکر سردارانی چون احمد متوسلیان،همت،عباس کریمی، چراغی،دستواره و حاجی پور را تقدیم انقلاب کرده است و شما باید بابت این نعمت خدا راشاکر باشید.
 
سردار همدانی تصریح کرد: این لشکر سرافراز بیش از سه هزار فرمانده شهید تقدیم انقلاب کرده و شما در هیچ لشگری، هیچ یگانی و در هیچ کجای دنیا چنین لشگری را پیدا نمی کنید که این چنین فرماندهان شهیدی را تقدیم کرده باشد.
 
وی در ادامه با اشاره به تحرکات درمنطقه تاکید کرد: عمر داعش رو به پایان است و این را می توان از نحوه تحرکات داعش و کشورهای حامی این گروهک تروریستی مشاهده کرد.
 
سردار همدانی در خاتمه گفت: مردم عراق و سوریه باید همین طور با توکل بر خدا مقاوم تر از همیشه در کنار یکدیگر دربرابر این گروهک تروریستی مقاومت کرده و در نهایت  پیروز شوند و مزدوران کودک کش را از کشورشان بیرون کنند.
 
 
انتهای پیام//
ارسال نظرات