فرمانده سپاه تهران در گردهمایی گزینش و عضویابی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ، گفت: پاسداری صحیح و آگاهانه از انقلاب اسلامی و کمک به تحقق اهداف پیش روی آن نیز در گرو توجه جدی به آینده‌نگری است.
کد خبر: ۸۵۵۸۳۸۳
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  بسیج پرس از ناحیه شهید محلاتی، گردهمایی گزینش و عضویابی سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با حضور سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه تهران بزرگ، سردار صفایی مسئول اداره گزینش و عضویابی سپاه، سرهنگ ایزدیان، فرمانده ناحیه شهید محلاتی و جمعی از بسیجیان در محل سالن اجتماعات بصیرت ناحیه شهید محلاتی برگزار شد.
 
در این گردهمایی سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه تهران بزرگ، درمورد اهمیت گزینش و عضو یابی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عنوان داشت: یکی از اقدامات مؤثر و مفید که می‌‌تواند آینده مطلوب و با کیفیت در همه عرصه‌های پاسداری از انقلاب را تأمین کند توجه به مقوله گزینش مطلوب است و به هر اندازه که امروز بیشتر به مسأله گزینش و عضویابی توجه کنیم، آینده سپاه و نظام را بهتر تضمین کرده‌ایم.
 
سردار محسن کاظمینی، تأکید کرد: درخشش سال‌های آینده یک سازمان را تلاش‌های امروز کارکنان آن رقم می‌زند وسازمانی می‌تواند کیفیت خود را همواره حفظ کند که با برخورداری از پویایی و بصیرت به تحولات اطراف خود آگاه باشد و بر این اساس، آینده نگری و نگاه به آینده و فکر کردن و برنامه‌ریزی، از نیاز‌های اصلی یک سازمان است.  پاسداری صحیح و آگاهانه از انقلاب اسلامی و کمک به تحقق اهداف پیش روی آن نیز در گرو توجه جدی به آینده‌نگری است.
 
وی با تأکید بر تقویت بنیه معنوی در بدنه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: کمک به تحقق اهداف والای انقلاب در حقیقت، توسعه دین اسلام در دنیا است و این موضوع باید در نگاه ما به وظیفه خطیر پاسداری از انقلاب اسلامی وجود داشته باشد.
 
فرمانده سپاه تهران بزرگ در پایان تصریح کرد: بدون تردید ایفای نقش پاسداری از انقلاب بدون تقویت بنیه معنوی و نزدیک‌ تر شدن به خدا و افزایش ایمان در ابعاد مختلف امکان‌پذیر نیست؛ به همین خاطر باید رضایت خداوندی را در همه ابعاد کاری مد نظر داشته باشیم.
 
 
انتهای پیام//
ارسال نظرات