جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: مساله اسارت به هیچ عنوان در تخیل رزمندگان اسلام نبود اما مشیت الهی چنین سرنوشتی را برای آزادگان رقم زد.
کد خبر: ۸۵۵۸۳۹۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سپاه عاشورا، افزود : هیچ آزاده ای با نیت تسلیم و اسارت راهی جبهه نشده بود و هرگز این اسطوره های مقاومت و ایثار باور نداشتند که در عملیاتی به اسارت دشمن در خواهند آمد. 
 
وی ادامه داد : آزادگان هشت سال دفاع مقدس با خدای خود معامله کرده و حیاتشان را به یک حیات نورانی تبدیل کردید تا برای همیشه تاریخ به عنوان اسوه های بی مانند مقاومت، ایستادگی و ایثار ملت ایران ماندگار شوند. 
 
سردار فضلی اظهار کرد : اگر آزادگان عزیز جهاد خود را در دوران اسارت ادامه نمی دادند برگ های زرین سرافرازی آنها دیده نمی شد تا امروز ملت ایران به وجود چنین اسطوره هایی افتخار کنند. 
 
وی با بیان اینکه اگر ایمان و اعتقادات مذهبی آزادگان نبود، استقامت و پایمردی آنها نیز به منصه ظهور نمی رسید، گفت: آینده تاریخ ما نیاز به وجود چنین انسان های از خود گذشته دارد تا آیندگان بدانند یاران سیدالشهدا در رکاب امام زمانشان چه کرده اند. 
 
فضلی با بیان خاطراتی از اولین روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، گفت: آزادگان ما در نهایت عزت و احترام به اتوبوس ها سوار شده و در قصرشیرین یک استقبال رسمی از آنها به عمل آمد. 
 
وی با اشاره به حجم جمعیت استقبال کننده از آزادگان، اظهار کرد: تراکم جمعیت به حدی بالا بود که انگار صحرای محشر شده و در این تراکم جمعیت امکان اجرای تشریفات رسمی و نظامی به هیچ وجه ممکن نبود. 
 
سردار فضلی با بیان اینکه حس و حال مردم در استقبال از آزادگان بی نظیر و وصف ناپذیر بود، افزود : چند روز این استقبال طول کشید و صحنه های ورود آزادگان به میهن اسلامی تبدیل به صحنه های نادر و نماد انقلاب و امت شد. 
 
انتهای پیام /
ارسال نظرات