سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چنانچه آمریکا نتواند نقشه‌هایش را در منطقه اجرایی کند، برای تجزیه آن تلاش خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۵۸۴۰۱
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  خبرگزاری دانشجو ، سردار نقدی در مصاحبه با شبکه خبری المیادین اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی، برخی از طرف ها را برای اجرای عملیات تروریستی حمایت می کنند.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت که کشورهای حوزه خلیج فارس را حامیان اصلی سازمان های تروریستی نمی داند بلکه معتقد است رژیم صهیونیستی حامی اصلی این سازمانهاست و بعد از پیروزی هایی که حزب الله کسب کرد، تل آویو برای ایجاد فتنه با تکفیری ها وارد میدان شد.
 
نقدی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ایران هرگز از مسیر خود منحرف نمی شود، اظهار داشت که ایران زیر بار طرح های تجزیه کشورهای اسلامی نخواهد رفت و سیاست ایران دفاع از یکپارچگی ، حاکمیت کشوهای اسلامی و قضیه فلسطین است.
 
وی گفت: پیروزی، نتیجه وحدت داخلی در ایران و میان مسلمانان است و رابطه با مقاومت فلسطین یک رابطه عقیدتی است نه تاکتیکی.
 
به گزارش المیادین، نقدی معتقد است که نظام عربستان اگر از سیاست های فعلی خود دست بردارد، ایران آماده همکاری با ریاض است.
 
وی تاکید کرد ایران در امور کشورهای حوزه خلیج فارس دخالت نمی کند اما معتقد است در پرتو مشارکت تمامی کشورهای منطقه از جمله ایران، بحران بحرین در عرض دو هفته به پایان می رسد.
 
نقدی در باره بحران سوریه نیز گفت: هر کسی که پرچم مخالفت را در سوریه برافراشته و مزدور صهیونیست ها نیست برای مذاکره تلاش کند همان طور که ایران از همان ابتدای بحران طرح حل مشکلات را از طریق مذاکره مطرح کرد.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت که هر کشوری با تروریست های داعش به روش خود برخورد می کند زیرا تروریست های داعش دارای هیچ اعتقاد و عقیده ای نیستند.
ارسال نظرات