حضور پرچم متبرک رضوی در سپاه لرستان/ خادمان راهی ندامتگاه‌ها شدند

قدوم خادمان حرم رضوی(ع) در قالب کاروان «زیر سایه خورشید» امروز به سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و ندامتگاه های خرم آباد رسید.
کد خبر: ۸۵۵۸۴۴۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۵

بهگزارش بسیج، کاروان «زیر سایه خورشید» روز شنبه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان حضور یافتند.

در این مراسم سرهنگ علی حسین پازدار معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ضمن خوشامدگویی به خدام حرم رضوی گفت: خدا را سپاس می گوییم که امروز پاسداران و سربازان ولایت که هیچ افتخاری را بالاتر از ولایت مداری و ولایت پذیری نمی دانند میزبان خدام و پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا(ع) هستند.

همچنین حجت الاسلام محمدرضا کمیلی روحانی کاروان «زیر سایه خورشید» در این مراسم بیان کرد: اعتقاد داریم که این پرچم متبرک هیچ تفاوتی با حرم مطهر نداشته و همان ارزش و قداست بارگاه و حرم امام رضا(ع) را دارد.

وی تصریح کرد: زیارت اماکن متبرکه ریشه در مبانی شرعی و دینی ما دارد.

در جریان این مراسم قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) توسط یکی از خدام فضای پادگان که قدمگاه شهدای لرستان است را دل انگیزتر کرد. پاسداران و سربازان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) به ترتیب به زیارت پرچم متبرک رضوی رفتند.

بر اساس این گزارش ندامتگاه پارسیلون خرم آباد مقصد بعدی کاروان عشق بود تا گلبانگ صلوات خاصه حضرت رضا(ع) توسط یکی از خدام فضای ندامتگاه را عطرآگین کند.

یکی از مددجویان این ندامتگاه به نمایندگی از همه مددجویان نامه ای آکنده از عشق و خلوص برای امام رئوف نوشته بود و در حضور خادمان حضرتش آن را قرائت کرد.

فتح الله رشنو در قسمتی از نامه اش این گونه نوشته بود: «به ندای درونمان توجه فرما و به تضرع و زاری مان ترحم نما و این شوق و ذوق که در زیر پرچمت هویداست را به تماشا بنشین و نظاره گر باش و امیدمان را به واسطه ثنایمان ناامید مگردان...»

 

پس از آن کاروان راهی ندامتگاه مرکزی خرم آباد شد

علی جافری رئیس ندامتگاه مرکزی خرم آباد پس از خوشامدگویی به خدام حرم رضوی گفت: این ندامتگاه هزار و ۷۰۰ زندانی دارد که عمده جرائم آنها ناشی از مشکلات اقتصادی است.

وی با بیان اینکه سفر دوره قبل کاروان «زیر سایه خورشید» به ندامتگاه با برکت بوده است، افزود: در دوره قبل چند خیر از مشهد مقدس حضور یافته و در همان زمان هشت زندانی زیر ۵۰۰ هزار تومان را آزاد کردند.

پس از این مراسم راهی بند نسوان ندامتگاه مرکزی شدیم بانوانی که تعداد آنها شاید به ۵۰ نفر هم نمی رسید در نمازخانه ندامتگاه منتظر قدوم خادمان رضوی بودند تا زیر سایه پرچم رضوی روحشان تازه شود.
ارسال نظرات