مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: سالن آمفی تئاتر مرحوم هادی فاضلی در فرهنگسرای جوان زاهدان تجهیز می شود.
کد خبر: ۸۵۵۸۴۹۱
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرنگار  خبرنگار خبرگزاری بسیج ، حسین مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز (۳۱ مرداد) در دیدار با هنرمندان انجمن طنز استان بیان داشت: سیستان و بلوچستان با وجود اقوام و مذاهب متعدد مردم آن زیر سایه فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارند.

وی افزود: گرد و غبار بر روی فرهنگ و هنر این استان نشسته و این یک نوع خمودگی در رفتار مردم ایجاد کرده است.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: فضای امنیتی و سیاسی، چهره فرهنگی و هنری استان را پوشانده است و تنها دریچه ای که مردم را بشاش می کند هنر، هنرمندان انجمن طنز می باشد.

 مسگرانی با اذعان به این مطلب که تئاتر هنر فاخر و جمعی است، تصریح کرد: اگر مدیری به وظایف خود عمل نمی کند شما هنرمندان طنز می توانید با یک نمایش طنز آن مدیر را اصلاح کنید.

 وی افزود: پیشنهاد می کنم که نشست یا جشنواره به صورت استانی با محوریت دفتر انجمن طنز زاهدان برگزار شود و در قالب آن چهره های فاخر منطقه ای و کشوری طنز ایران به استان دعوت شوند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد: هنرمندان قابلی در حوزه مستندسازی، تئاتر و ادبیات داریم.

 مسگرانی از شورای فرهنگ عمومی با عنوان پارلمان فرهنگی کشور یاد کرد و گفت: 29 مصوبه نشست بیست و پنجمین جلسه کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای توسعه امنیت پایدار شرق کشور در زاهدان داشت که اگر این مصوبات اجرایی شود قطعا توسعه فرهنگی و اجتماعی در استان را به دنبال دارد.

ارسال نظرات