خبرهای داغ:
نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر شیراز تأکید کرد
نایب‌ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز بر لزوم راه‌اندازی نمایشگاه‌های دائمی پوشاک اسلامی _ ایرانی در این استان تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۵۸۴۹۶
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، زهرا یقطین اظهار داشت: از جمله برنامه‌های ستاد توانمندسازی زنان، برپایی نمایشگاه‌ها و بازارچه‌های موضوعی فصلی و دائمی است که در همین راستا «نمایشگاه و جشنواره فرهنگی شهر سالم» همزمان با آغاز دهه کرامت در بوستان خلدبرین این شهر گشایش ‌یافته است.

وی با بیان اینکه برپایی چنین نمایشگاه‌هایی نیاز جامعه است تا آسان‌تر به پوشاک مناسب و ارزان دست یابند، تأکید کرد: چنین برنامه‌هایی نباید مقطعی و منطقه‌ای باشد بلکه باید نمایشگاه‌هایی در نقاط مختلف شهر و به شکل دائم ایجاد شود تا همواره امکان دسترسی مناسب شهروندان به پوشاک ایرانی و اسلامی فراهم باشد.

یقطین با بیان اینکه 80 درصد این نمایشگاه به ارائه پوشاک اسلامی اختصاص دارد و در بخش‌های دیگر آن به موضوعات مختلفی از قبیل تغذیه سالم و مشاوره‌های خانوادگی پرداخته ‌شده است، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه نزدیک به 50 غرفه در قسمت‌های مختلف صنایع‌دستی، پوشاک، مواد غذایی، غرفه‌های مشاوره و آموزش، نمایشگاه عکس و پوستر با عنوان تاریخچه عفاف و حجاب و غیره وجود دارد که می‌تواند پاسخگوی تمام سلیقه‌ها باشد و نزدیک به 10 غرفه نیز از استان‌های غیر از فارس مانند اصفهان و قم در نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش فارس، نمایشگاه و جشنواره فرهنگی شهر سالم تا چهارم شهریور سال جاری از ساعت 18 تا 23 در بوستان خلدبرین شیراز پذیرای شهروندان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها